Vegardm Skrevet Desember 11, 2011 Skrevet Desember 11, 2011 Hei. Da har jeg registrert meg på nytt etter å ikke fått logge meg inn som "freuser" lengre. Nytt prosjekt er kommet i hus, denne gang en 95mod 325is. Tror ikke det er så mange 325is`er på norske veier. Bilder kommer i morgen !
Vegardm Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Kommer til å bli en del forandringer på bilen i løpet av vinteren. Stylingen skal av først, hvis noen er intressert i den er det bare å sende pm. Kunne tenkt meg litt mer power og finere utseende Tips ønskes
m-alpin Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Hvis ikke det er forrige eier som har vært litt flittig med å lime bokstaver bakpå,kan du komme med info hva 325is går ut på?
Kennethe34 Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 325is er vel en US modell med ørlite mindre hk, jeg vet ikke om det er noe mer forskjell enn det. ----- Har du noen andre planer enn å plukke av den fjøs stylinga? Legg gjerne med noen interiørbilder!
Vegardm Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Ja bilen kommer fra california. Elektriske sportsstoler, antiskrens og litt mer småting enn mine forrige coupe`er. Bilen er svart men det er litt for mye grovt sølv så ren svart med litt perlemor hadde gjort susen tror jeg. Rive av hjemmesotinga å sende bilen til hurtigruta skal også gjøres.
Vegardm Skrevet Desember 12, 2011 Forfatter Skrevet Desember 12, 2011 Kan ta bilder av interiøret i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå