Gå til innhold

To sett med E39 felger + vinterdekk uten felg

BMWE39turbo
 Share

Anbefalte innlegg

Skal selge unna litt da eg skal ha meg nye felger! :)

Første settet:

Dette er kjøpt på gs for 1 år siden,

Felgpakke 235/255-18 GS-Race edition (E-28/34/39) Sonar SX-1 EVO

8,5*18 ET20 og 9,5*18 ET25 med 235/40-18 og 255/35-18 Sonar dekk.

Framfelgene er hele og fine, noke steinsprut men veldig lite! 2-3 plasser ca. Bra med mønster igjen

Bakfelgene har en del mer steinsprut / lakkskader, men ikkje noke krise. Derimot eine felgen er ca 40-50% av kanten skrapa opp, ikkje noke kast eller noke, men er blitt skrapa opp da en viss person kjørte for nært en asfaltkant... Dekkene er ganske slitte på innsiden (sjå bilder)

Bilder:

Framdekk:

_MG_2975.jpg

_MG_2976.jpg

Bakdekk:

Oppskrapa felg

_MG_2977.jpg

_MG_2978.jpg

_MG_2979.jpg

_MG_2980.jpg

Sett nr2:

Dekktype: Hankook radial K106 , 225/75 R16 95v

Dette er orginale 16" felger (usikker på namnet) , felgene har flasset litt lakk på emblemet , og mener det er noke smått med steinsprut, men er hele og fine. Eine felgen har kast i seg, MEN en får med reservedekket GRATIS, slik at man kan skifte dekket fra felgen med kast over til reservefelgen så har man et fint sett med orginale felger :)

Bilder: Tok berre bilde av eine felgen, kan ta bilder av alle andre om ønskelig, beklager skitne felger.

_MG_2981.jpg

_MG_2982.jpg

Har også noken piggfrie vinterdekk som stod på vinterfelgene, 16" tenker eg, meir veit eg ikkje, men finner ut resten ved interesse! Disse vart byttet ut da det var noe "glatte" på vinterføret når ein skulle komme seg opp glatte bakker, men er bra med mønster (tar bilder og finner ut info ved interesse)

Alt dette går meget billig! Vil ha det vekk, skal ha meg nye felger.

Lite lyst på å sende, så hadde vore fint om disse kunne blitt hentet :)

(beklager dårlige bilder, bedre bilder skal kunne skaffes om interessen er der)

Gi bud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 months later...

holder lett ut sesongen, om ikkje neste også.

men blir nødt å sette prisen litt høyere 3-4000 vil eg ha for de.. Så samme settet ligge til 6 og en kompis solgte noken shabby felger til 2500 sjølv..

Syns ikkje 3-4000 er for gale for greie dekk og felger, men kom gjerne med bud, høyeste bud blir det solgt til, og prøver å få de solgt til helga igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...