Dirty Skrevet Desember 12, 2011 Skrevet Desember 12, 2011 Vurderer å selge motoren min som står i e30n nå. har lyst på noe nytt sprekk mellom 2 frostplugger, men er slipt og lagt inn kjemiskmetall, tett som bare det , kjørt på rudskogen etter det ble fikset Er med alt som trengs for å sette i bil Effekt / Vridmoment (kortfakta) 422 hk / 660 Nm Motor, växellåda och avgassystem svarvade cat kolvar,balanserad,copperring packning,tillsnyggade kanaler,shimsade fjädrar,mmmmmm Effekt och prestanda (ingående) 422hk 660nm Vurderer bare dette solgt, da jeg har lyst på en sugemotor
Dirty Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 går ikke under 50 000 her har du alt man trenger montert på et par kvelder så er det bare å kjøre
Dirty Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 50 for bare motor? Eksos sprut trykkrør +++ alt som trengs bare å sette rett i hilken som helst annen e30
bmwmikkel Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 åssen sprut er dette. og ossen råder kam å div er det i denne?
Dirty Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 åssen sprut er dette. og ossen råder kam å div er det i denne? Ms2 trimkam av ukjent merke Org innmat med nedreide stempler ( kan være Smidd også da jeg kjøpte motoren ferdig bygd og selger var usikker ) Skal ha av toppen nå i løpet av uken så da kan jeg få sett stemplene i alle fall glemte å etterstramme arp boltene så blåste topp pakningen vanlig 325 girkasse fra m20 med 4 pukka sinter kløtsj lader 1.4 nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå