Telcontar Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Har en slik liggende, veldig pen og ingen riper på skjerm. Oppdatert til Gingerbread (2.3). Link til specs http://www.gsmarena.com/htc_desire-3077.php Har kun telefonen, ingen lader eller eske. En micro usb lader koster vel ikke rare greiene. Billigste på finn.no ligger på 800kr, så jeg tenkte 500kr er sikkert ikke så ille. Forskudd ved sending og frakt dekkes av kjøper. Bilder kan ordnes hvis ønskelig Bilde fra GSM Arena:
316 Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Fiks bilder til meg! Hvor er den kjøpt? Bindingstid?
Telcontar Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Tror den er ulåst, men det skal jeg sjekke. Må også sjekke hvor den er kjøpt, er jo noen år gammel. Er dog kjøpt i Norge. Bilder blir lagt til ikveld.
Telcontar Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Hadde litt dårlig tid igår, så det ble bare et par bilder tatt med mobilen min. Angående hvor den er kjøpt, aner ikke da bruttern som har eid denne ikke har kvittering og heller ikke husker hvor. Uansett, fikk litt viktig info av ham igår; dette er en telefon som var på rep, men ble returnert pga. påstand om fukt. Det som var galt var at kamera ikke fungerte, men jeg testet det senest i går og det fungerer utmerket. Har selv testet telefonen grundig og har ikke avdekket noen feil. Det er derfor ingen reklamasjonsrett på den lenger. Så om noen fortsatt er interessert så er det bare å gi bud, men under 300kr så beholder jeg den heller selv til å teste ICS (skal visst gå an). Den som kjøper denne kan gjerne teste den i 2-3 uker og heller gi beskjed hvis noe skulle være galt og få pengene tilbake. snør visst i Kongsberg ja (heller regn egentlig)
Telcontar Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Frakt er 130kr, da sitter jeg ikke igjen med mye. Tror 500kr inkl. frakt er det jeg må ha for å selge.
Telcontar Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 har bud på 600kr inkl. frakt. Selges til den prisen hvis det ikke kommer noen flere bud før 23:00.
Telcontar Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Da går den for 600kr inkl. frakt til en her på forumet .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå