manta-a Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Hei.Noen som kan si meg hvilken diff det her er??Står på en 525tds og e helt feil utveksling.Men vært på huggern og fått i meg en diff ifra en 525tdsa,men får ikke det te og stemme med den traversen her og fester.Legger ut bilder av begge differ=) Her e diffen æ tok utav tdsa på huggern.
Jørgen-A Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Du fikk e34 med begge dise innfestingene av diffen.
manta-a Skrevet Desember 13, 2011 Forfatter Skrevet Desember 13, 2011 Årmodell som avgjør om koss innfesting som er brukt da eller??Får æ te og monter den diffen æ henta på huggern i den bakstillinga her da??Eller må æ skift traversn og??
kje Skrevet Desember 13, 2011 Skrevet Desember 13, 2011 Ta en titt på overgangen fra mellomaksel til diff også. Vil tro den du har i dag er rund og har 6 bolter mot den du har fått tak i som har 4. Du må med andre ord også skifte bakre del av mellomaksel i tillegg til travers om du skal få denne til å passe. Jeg begge deler , men jeg vil heller anbefale å finne en annen differensial...
manta-a Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Ja men e jo itj så enkelt og finn diff med spærre te tds heller gitt.Om kanskje ikke diffen ifra e39 passe kanskje.Og den æ fikk tak i e det jo spærre på..
hao Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Diff fra manuell har ikke samme utveksling som automat da. Men betyr kanskje lite
kje Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Differensialen fra 525ia delebilen min hadde faktisk lik utveksling som en 525i manuell fra samme periode Hvilken utveksling er du ute etter da?
hao Skrevet Desember 14, 2011 Skrevet Desember 14, 2011 Diff fra manuell har ikke samme utveksling som automat da.Men betyr kanskje lite Differensialen fra 525ia delebilen min hadde faktisk lik utveksling som en 525i manuell fra samme periode Hvilken utveksling er du ute etter da? Kanskje jeg var litt for kjapp her. Tenker for mye på E36 Har ikke kjennskap til E34 men kan sammenligne hvis jeg vet årsmodeller. http://bmwfans.info/
manta-a Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Skrevet Desember 14, 2011 Usikker på om det er forskjell i utveksling mellom automat og manuell.Mene att min ska ha 2.93 el nå rundt der.E jo ikke så ofte det står tds på huggern heller.Men noen plasser det er utveksling og få kjøpt te en rimelig penge.Diffen som står på kommer vel ifra en 520i da disse skal ha lik aksel??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå