Thewiz Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Har en E36 Coupe med M42B18 motor jeg gjerne vil handle meg effektanlegg til. Har gjort litt research og funnet ut at m42 er litt annerledes enn andre motorer. Sendte koed en mail fordi jeg er mest interessert i Scorpion effektanlegg. De mente jeg trenge både bakpotta og mellompotte, og da blir det litt dyrt syns jeg. Har også vurdert simons, dette er rimelig og man trenger bare bakpotte for ordentlig montering. Noen som har peiling her? Er simons det beste å gå for? Eller bør jeg vurdere noen andre merker? Gjerne litt lyd settes pris på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Mitt tips er å IKKE gå for simmons. De blir det helt forferdelig lyd i etterhvert og jeg har dårlig erfaring med de på flere biler som skal brukes til vanlig kjøring. Jeg ble mektig lei det og bytta ut etterhvert. Kompis hadde eisenmann mener jeg, var i allefall noe av litt dyrere fabrikat og det var en helt annen verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Scorpion effektanlegg med mellompotte,passer hvertfall perfekt.Har dette selv,men ikke fått kjørt noe med det,da bilen står i garasjen. Eisenmann sier folk rundt her på bimmers,at det ikke passer bolt on,men om dette stemmer vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå