KristianRyE Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 UPDATE: Budrunde avsluttes Søndag 18.12 klokken 12.00 Har liggende en UUC vinge til E36 Coupe som jeg kjøpte fra Ebay for noen mnd. siden. Denne er 100% strøken, mint condition da den aldri har vært påmontert bil, og har kun ligget i garasjen siden den gang.' Kostet meg 3100 inkl. frakt/moms og selges til høystbydende over 1500,- Holder til på Askøy utenfor bergen, men kan sendes hvis ønskelig Selges grunnet salg av bil og opprydning i garasje. legger ved bilde av aktuell vinge. PS! Tar kun forhåndsbetaling da jeg er lei av folk som ikke henter pakkene sine. Er seriøs selger, og dere kan se brukererfaringer på forumet på brukernavn. Har opprettet ny konto på samme brukernavn da den forrige ble slettet grunnet inaktivitet på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Om du har mulighet for og sjekke om denne passer på cab? Jeg kan uansett starte med ett bud på 1500 inkl. frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Denne passer vell ikke sedan? Hva er forskjell isåfall? Kan sende penger med en i klassen som bor på Askøy visst den passer, så tar han den med seg tilbake PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianRyE Skrevet Desember 14, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2011 Om du har mulighet for og sjekke om denne passer på cab?Jeg kan uansett starte med ett bud på 1500 inkl. frakt. Kjenner desverre ingen med cab så jeg kan teste desverre. Men vet den er laget for Coupe og er 1283mm på det breieste. Bud notert! Denne passer vell ikke sedan? Hva er forskjell isåfall? Kan sende penger med en i klassen som bor på Askøy visst den passer, så tar han den med seg tilbake PM Nei denne passer ikke Sedan direkte da den er litt for brei for festene. Jeg kjøpte den for å tilpasse den til en sedan, men det krever litt arbeid. Du får søke litt rundt på nettet, da jeg vet jeg fant en engelsk tråd om dette tidligere. Nåværende bud 1500kr Inkl. frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Er det slik den blir solgt for 1500,- inkl frakt og du av venter bedre bud til en angitt dato? Eller blir den ikke solgt for den prisen uannsett? Jeg finner ikke brukernavnet ditt på listen og seriøse/useriøse brukere. Kunne du ordnet et bilde av den aktuelle vingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Om den er sort eller i karbonmønster byr jeg 1600, og henter den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Da høyner jeg budet mitt til 2000inkl frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbjo Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 2200 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 2300, henter den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbjo Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 2500 inkl frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 2400, henter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Hmm, kan du måle avstanden mellom festene? Slik jeg vet hvor bred luka på min cab må være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRH Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Min tidligere konto er oppe og går nå, alle henvendelser på dette brukernavn Er det slik den blir solgt for 1500,- inkl frakt og du av venter bedre bud til en angitt dato? Nåværende bud lyder på 2400, så nei. Eller blir den ikke solgt for den prisen uannsett? Nei, ikke hvis jeg får en bedre prisJeg finner ikke brukernavnet ditt på listen og seriøse/useriøse brukere. Du som gjorde meg oppmerksom på problemet, glemte mitt tidligere brukernavn. søk på "krh" så finner duKunne du ordnet et bilde av den aktuelle vingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KRH Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Om den er sort eller i karbonmønster byr jeg 1600, og henter den. Skal visstnok være ekte karbon, og meget lav vekt bekrefter også dette. Er ikke slikt jalla "lakket" karbonmønster Hmm, kan du måle avstanden mellom festene? Slik jeg vet hvor bred luka på min cab må være? Skal se om jeg får tid å måle dette i morgen 2400, henter Høyeste bud sålangt (hvis du henter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå