Kjexx Skrevet Desember 14, 2011 Share Skrevet Desember 14, 2011 Jeg trenger ett krantablå til min 1 tons kjettingtalje. Er det noen som har noe slikt liggende? Gjerne med ledning. Noe slikt som den minste på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Du må ikke ha et slikt tablå, men det som her er viktig og vite er om det går direkte strøm ned til tablået eller bare styre strøm. (jobber med kran så har kansje noe liggende) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2011 Ah. Det er 1 slik. Klarer du å tyde noe ut av det?` Tilsvarende bare 1 ton. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 dette er gammelt og ikke godkjent ser jeg hehehehehe....... men tablå kan jeg nok fikse men da får du koble opp alt etter hode selv.... Ser der det at det er "katt" kjøring også og da er ikke tablåene billige Hva er gale med det gammle?? Kan godt svare meg på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2011 Jeg har kjøpt en kran uten tablå, det er ikke katt på krana mi. Bare opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 så du trenger kabel og tablå da.... jeg skal sjekke hva vi har liggende, men da må du nok koble selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Koble går fint. Trenger kabel og tablå ja. Gjør ikke noe om det er møkete og slitt. Bare det fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 fikk ikke tid i dag, men skal sjekke i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2011 Ta den tiden du trenger du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwturbo Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Tomt desverre, men skal huske på og gi deg et pip, når vi får inn et "nytt" hehehehe, så der vi om du har skaffet et til da Men kan sjekke opp prisen på nytt også, tror ikke det er så dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 Ja gjør det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå