Jako344 Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Som topic sier, lurte på om det er noen her inne på forumet som har omrega en 318i til 318is og hva som evnt skal til for å få dette godkjent? er en e36 sedan
motocross4 Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 er ikke vits en gang og godkjenne dette. Jeg hadde aldri gjort det. Vegvesenet er så sære atte, du må jo ha pappirer i hue og ræva og du må vel bytte bremsere og masse som må gjøres.
Jako344 Skrevet Desember 15, 2011 Forfatter Skrevet Desember 15, 2011 Det som er greia er at jeg blei stoppet av vegvesenet og da så de at det var en is og jeg er heller gira på bruke spenn på å få den godkjent som is en å bruke spenn på en 318 motor som kommer til å bli kasta dagen etter godkjenninga!
motocross4 Skrevet Desember 15, 2011 Skrevet Desember 15, 2011 Åja stemmer. Da ville jeg bare bytta om motor så bytta om etter godkjenninga igjen;)
pedro Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Du må ha skivebrems bak and thats it regner jeg med. Bytter drivaksler og komplette svingarmer på begge sider og begge brekkvaierene. Endel styr hvis du ikke er vant med å skru. Får tak ien komplett IS eller 320 bakstilling for 1500 kr på huggeren. To brekkvaiere til 600 og så er det bare å skru Er du heldig(flink) får du dette på plass med nogenlunde riktig camber og caster. Hvis ikke må du ta en 4hjulskontroll etterpå. En kompis hjalp meg med å justere inn på min 323 etter foringsbytte og det ble helt bra etter noen timer med banking og lirking for å få svingarmene på riktig plass. På 318en tok jeg firehjulskontroll og det kom på 2500+++. Mener å huske jeg måtte bruke bremserørene/slangene fra IS da det var litt forskjell(koster ikke stort nytt. Du må også dokumentere hvor motoren kommer fra og den må være lik årsmodell/tilsvarende motor som satt i en 318is sedan samme år som din eller nyere og den må klare avgasskravene. 4100+ er alikevell endel penger- Merkelig at gjøkene så du hadde byttet motor, men de er vel obs på bmwer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå