Hauso Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Hvis du vet hvor bilen står, så er det jo bare å vente på de som "eier" den kommer, og stå klar med balltre med spiker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Bilen er ikke der. Politiet har tatt skiltene inn! Saken er vel egentlig avslutta nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Bilen er ikke der. Politiet har tatt skiltene inn! Saken er vel egentlig avslutta nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 så nå ordner alt seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Tja, Sjekka med bilen idag, og nå har det vært nytt innbrud i den, alle låsene er brutt opp.. Begynner bli litt lei nå gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Fy faen... Noe som mangler? Om det er samme folka, så får du passe på å gi dem en lærepenge denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Fy faen!!!!! Jeg blir så provosert av sånne folk! Håper du finner ut av hvem dem er og følger oppskriften min lengre oppi her til punkt å prikke! Hærverk gjør meg rett og slett dårlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Litt v8 deler og litt org deler, vognkort, div verktøy noen cder og litt div.. Bilen har stått på forskjellige steder alle gangene, og det har vært 5 innbrudd i den siden jeg kjøpte den sommeren 2010! Det er overvåkning der den står, så det skal jeg sjekke opp imårra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Tror jeg egentlig ville flyttet litt på bilen jeg da, hvis det har skjedd to ganger nå... Kompis av meg hadde selv innbrudd i garasjen der e30'n hans står, alle festene på portene osv var herpa.. Fint og vite forskjell på midt og ditt ja... EDIT: ser nå at den har stått på forskjellige steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Litt interessant at dine skilt er av gamletypen mens de på E34`n er av nyere dato Eller har jeg gått glipp av noe info her?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 De første bildene er fra når jeg kjøpte bilen, leverte inn skilt om vintern, så da fikk jeg ut nye typen plastskilt. ( skulle aldri gjort det) Så det er derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Skjønner. Begynte å lure litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå