Thepissti Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Helluen! Har en E46 (2002) som jeg har byttet frontlykter på med Angel eyes og linse. Så fant jeg ut at jeg skulle montere Xenon i nærlys. Kjøpte xenon kitt til Can bus. Etter noen dager begynte biln og oppøre seg merkelig. Nesten hver gang jeg skal starte bilen så nullstiller alt i instrumentpanelet seg(klokke og Trippteller) og ikke Radioen utenom klokken her og. Prøvde og montere tilbake til vanlige pærer og da forsvant problemet. Hørte med en som har jobbet litt på bmw og han sa "elektronikken takler ikke ballastene. Det skaper forstyrrelser i can bus nettet. Du burde ikke ha xenon på for da kan du får problemer med styreenheter osv" Stemmer dette? Eller er det noe annet som kan være problemet? Evt. Noen tips. For jeg har sett flere med samme biler som har ettermontert Xenon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Kommer an på hvordan xenon er koblet opp.. Tar du direkte så får u feil, men kobler du via rele og andre ting så går det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thepissti Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2011 Det er et sånn plug and play kit som dær jeg kjøpte sa. Kobler + og - i sokelen til H7 pæren så inn på ballasten og så fra ballasten og inn på pæren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Sikkert dårlig xenonkit dessverre..kanskje det hjelper å legge inn en cnbus ledning imellom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå