Skjervik Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Hey! Jeg har nettopp bytta Traversforingane på E34 min. Fått ut den gamle og satt i de nye altså. Men. Er en ting jeg sliter med. Jeg får ikke skruen igjennom foringa. Den går halveis igjennom før den følger med foringa videre opp. Har prøvd med diverse tvinger for å holde igjen skruen men funker dårlig pga. Plassen som er over foringa. Noen som har gjort dtte før og vet hva som kan/må gjøres?
Kennethe34 Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Jekk opp traversen og juster den rett i forhold til hullet, og så slår du ned bolten fra øversiden
Skjervik Skrevet Desember 16, 2011 Forfatter Skrevet Desember 16, 2011 Jekk opp traversen og juster den rett i forhold til hullet, og så slår du ned bolten fra øversiden Hvor finner jeg boltens øverside? :S og hvordan kommer jeg meg dit
Kennethe34 Skrevet Desember 16, 2011 Skrevet Desember 16, 2011 Demonter sitteputa til baksetet, og så demonterer du beltelåsene. Under beltelåsene ligger det en fastlimt tekstil lignende remse, og under denne ligger bolten.
Skjervik Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 trur jaggu det jeg også. Men det får gå for denne gang. Var utrolig enkelt med traversforingbytte når jeg fant ut hva slags verktøy jeg skulle bruke og hvordan jeg skulle gå frem Tusen takk for all hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå