Gå til innhold

Medbringere til 210 diff som er bygd om til e30 drivaksler


bmw_327i_turbo
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Sorry for å dra opp igjen gammel tråd..
Men hva er det som er gjort med desse medbringerne og stammer dem ifra 210mm diff ?
Å da er det bare å lage seg ett feste i bak kant av diff for å få den festet? Den passer vel i de 2 fremse hullene på e30 traversen :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste lager vel to ører, en på hverside, som skrus sammen med lokket. det ene går i org innfesting, det andre må det lages innfesting til :) de 4 fremste hullene til travers passer.

 

men jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hensikten med kun 210 diffen, og org stikkaksler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste lager vel to ører, en på hverside, som skrus sammen med lokket. det ene går i org innfesting, det andre må det lages innfesting til :) de 4 fremste hullene til travers passer.

 

men jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hensikten med kun 210 diffen, og org stikkaksler :P

Bruker jo PPM racing stikkakslinger ofc :) Grunnen til at jeg skrev e30 drivakslinger i denne sammenhengen er jo pga PPM drivakslingene er bygd på dimensjonene til 325 akslingene  :)

Du sparer jo deg veldig mye arbeid da du ikke behøver å flytte demper, fjær bytte nav osv. Vist du benytter deg av denne metoden med ombygde medbringere  :) Er ingenting negativt med det her, bare at 210mm sikkert veger en del mer en 188mm huset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...