bmw_327i_turbo Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Medbringere til 210 diff som er bygd om til e30 325 drivaksler Fint viss du skal kjøre stor diff uten å bygge om nav å flytte demper og fjær på e30. selges 1000.- Kan nås på telefon 95148131 eller PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_327i_turbo Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 Sorry for å dra opp igjen gammel tråd..Men hva er det som er gjort med desse medbringerne og stammer dem ifra 210mm diff ?Å da er det bare å lage seg ett feste i bak kant av diff for å få den festet? Den passer vel i de 2 fremse hullene på e30 traversen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 de fleste lager vel to ører, en på hverside, som skrus sammen med lokket. det ene går i org innfesting, det andre må det lages innfesting til de 4 fremste hullene til travers passer. men jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hensikten med kun 210 diffen, og org stikkaksler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dhamree Skrevet Mai 2, 2014 Share Skrevet Mai 2, 2014 de fleste lager vel to ører, en på hverside, som skrus sammen med lokket. det ene går i org innfesting, det andre må det lages innfesting til de 4 fremste hullene til travers passer. men jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hensikten med kun 210 diffen, og org stikkaksler Bruker jo PPM racing stikkakslinger ofc Grunnen til at jeg skrev e30 drivakslinger i denne sammenhengen er jo pga PPM drivakslingene er bygd på dimensjonene til 325 akslingene Du sparer jo deg veldig mye arbeid da du ikke behøver å flytte demper, fjær bytte nav osv. Vist du benytter deg av denne metoden med ombygde medbringere Er ingenting negativt med det her, bare at 210mm sikkert veger en del mer en 188mm huset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 joda. men du har fremdeles et like svakt ledd ute ved navet, og er da etter min mening omtrent like langt som med ppm sine pnp aksler til 188 diffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå