Gå til innhold

Medbringere til 210 diff som er bygd om til e30 drivaksler


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...
Skrevet

Sorry for å dra opp igjen gammel tråd..
Men hva er det som er gjort med desse medbringerne og stammer dem ifra 210mm diff ?
Å da er det bare å lage seg ett feste i bak kant av diff for å få den festet? Den passer vel i de 2 fremse hullene på e30 traversen :) ?

Skrevet

de fleste lager vel to ører, en på hverside, som skrus sammen med lokket. det ene går i org innfesting, det andre må det lages innfesting til :) de 4 fremste hullene til travers passer.

 

men jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hensikten med kun 210 diffen, og org stikkaksler :P

Skrevet

de fleste lager vel to ører, en på hverside, som skrus sammen med lokket. det ene går i org innfesting, det andre må det lages innfesting til :) de 4 fremste hullene til travers passer.

 

men jeg må innrømme at jeg ikke skjønner hensikten med kun 210 diffen, og org stikkaksler :P

Bruker jo PPM racing stikkakslinger ofc :) Grunnen til at jeg skrev e30 drivakslinger i denne sammenhengen er jo pga PPM drivakslingene er bygd på dimensjonene til 325 akslingene  :)

Du sparer jo deg veldig mye arbeid da du ikke behøver å flytte demper, fjær bytte nav osv. Vist du benytter deg av denne metoden med ombygde medbringere  :) Er ingenting negativt med det her, bare at 210mm sikkert veger en del mer en 188mm huset. 

Skrevet

joda.

 

men du har fremdeles et like svakt ledd ute ved navet, og er da etter min mening omtrent like langt som med ppm sine pnp aksler til 188 diffen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...