marcusss Skrevet Desember 18, 2011 Skrevet Desember 18, 2011 Tenkte å selge/bytte motorene motorene mine i og med at jeg har en M88B35 som er en sjelden utgave av m5 motorene så hvis det er noen der ute som trenger en slik motor for å få regga e28'en sin så har jeg en ihvertfall. Får starte med M88'en. Denne motoren skal ha blitt kjørt 170 000km Har fullt pakningssett til hele motoren inkludert overhalingssett. ønsker å bytte den mot en god stand 3,6 eller 3,8 M5 motor. eventuelt selges til høytsbydene. Starter på 20 000 BMW V12 fra e38 er en 5,4 l. kjørt 150 000km og er i ellers god stand. plukket ut av bil for under en uke siden og da startet den. Selges til høystbydene over 14 000. Selger også getrag 260 kasse hvis noen har interesse av det. Annet som kan selges: Frontlykter slik ser de ut på bil. grisefete. Splitter nye DeLight baklykter Har endel par med DeLight sideblinkers: Tåkelys: M5 sideskjermer, V8 nyrer M5 girkuler, m/ uten belysning. Skinn. Vanlige blinklys bak. brukt. bagasjelokk. M5 understell. Har en e34 delebil som er komplett uten motor, girkasse, mellomaksel, diff. Hvite sideblinkers forran selges også. ALT selges på bud. skambud blir oversett. Kan sende, men sender da først etter jul. Send en sms på 93280139 eller send en pm. Mvh Marcus
marcusss Skrevet Desember 18, 2011 Forfatter Skrevet Desember 18, 2011 ... Moderatoredit (R Andersen); Vi tillater ikke "bumping" av salgstråder mer enn en gang pr. dag. Vennligst les reglene for forumet.
marcusss Skrevet Desember 19, 2011 Forfatter Skrevet Desember 19, 2011 Det er bare motorene som selges ikke noe mer. Følger selvfølgelig med ledingsnett osv.
ZhilleN Skrevet Desember 19, 2011 Skrevet Desember 19, 2011 Hvor i akershus bor du? Er interessert i m88 motoren, den er komplett, utenom ledningsnett?
marcusss Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Holder til på Nesodden. Ledningsnettet til motoren er med men mangler hjerne til den.
marcusss Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 500+ frakt for frontlykter. har allerede på 1500,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå