Gå til innhold

Hvordan får jeg aktivert Internett i min F11 --- Løst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg går på oppdatering av tjenester på de bilene det ikke funker på så oppdaterer den helt uten kabler, via Blåtann, ser samtidig at tlf jobber med 3G.

Skal se om jeg finner en bil det i utgangspunktet ikke funker på og prøve å sette det opp i morgen :)

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Når jeg går på oppdatering av tjenester på de bilene det ikke funker på så oppdaterer den helt uten kabler, via Blåtann, ser samtidig at tlf jobber med 3G.

Skal se om jeg finner en bil det i utgangspunktet ikke funker på og prøve å sette det opp i morgen :)

Flott

Det er sikkert enkelt...

Da jeg prøvde i dag så var 3G og blåtann aktivert. Telefonen i bilen virket, dvs jeg hadde kontakt med mobilen.

Skrevet

Og telefonen står på Internett deling / modem? Skal vel egentlig ikke ha noe å si da der virker som bilen stopper prosessen. Prøv å gå inn på samme meny uten å ha Blåtann tilkoblet, for å se om den reagerer forskjellig.

Bt menyen i bilen står også konfigurert til å virke på data?

Skrevet
Og telefonen står på Internett deling / modem? Skal vel egentlig ikke ha noe å si da der virker som bilen stopper prosessen. Prøv å gå inn på samme meny uten å ha Blåtann tilkoblet, for å se om den reagerer forskjellig.

Bt menyen i bilen står også konfigurert til å virke på data?

Akkurat; telefonen må stå på internettdeling, og på bilen må man hake av på et eget valg for data over blåtann (ikke bare telefon eller audio!). Da virker det hos meg iallefall.

Skrevet

Utrulig hjelpsom dere er da... :D

Har gått gjennom menyen i bilen, oppsettet der ser likt ut uavhengig om telefonen er koblet på eller ikke, dvs det er noe som ikke er slått på.

På menyen i telefonen så har jeg menyen internettdeling, her har jeg to valg;

- USB - internettdeling - Prøvde med USB kabel uten hell

- Innst for portab. Wi-Fi - hotspot, aktiverte denne - anroidHotspot9095 er aktiv

Fikk da opp et blått lys i telefonen, men fortsatt virker det ikke.

Vidar P skriver - må hake av på et eget valg for data over blåtann (ikke bare telefon eller audio!) i menyen i bilen, dette fant jeg ikke. Var inne settings og fant bluetooth, fant ikke valg for data, her trenger jeg veiledning for å komme til rett posisjon i menyen i bilen.

For orden skyld så har jeg software versjon 003.004.031.

Litt veiledning til så trur jeg vi er der. 8)

Skrevet
mener du må trykke på options knappen når du er inne på listen over parede enheter..

jaggu ikke lett uten å ha en bil å trykke på :D

Jaggu ikke lett med bil heller etter min mening... :?

Får vi til dette nå så trur jeg dette ble en bra tråd for de som kommer etter... :)

Skrevet

Menu -> Telephone -> høyreskyv og velg "Transferring data via Bluetooth device".

Tok etpar bilder av skjermen, men får ikke lastet de opp her og nå. Senere ved behov.

Skrevet
Menu -> Telephone -> høyreskyv og velg "Transferring data via Bluetooth device".

Tok etpar bilder av skjermen, men får ikke lastet de opp her og nå. Senere ved behov.

Når jeg høyreskyver etter valgt Telephone så får jeg ikke opp "Transferring data via Bluetooth device". Får noen valg som ikke har noe med dette og gjøre + to alterativer - Bluetooth og Bluetooth info, ikke noe valg om data. Har forsøkt å gå videre på de sistnevnte alternativene men ingen muligheter til å huke av noe data.

:?

Ja, jeg har internett pakken i bilen, ivertfall iht kontrakt.

Skrevet

Jada, du har internett på utstyrslista di.

Har sjekket nå og det ligger en software oppdatering til bilen din på

http://www.bmw.com/com/en/owners/naviga ... te_vin.jsp

Tast inn 7 siste i chassis (send meg PM om du ikke har det tilgjengelig)

Og da får du opp en oppdatering på 6.6mb.. ut i fra skrivet er ikke internett spesifisert direkte etter hva jeg kan se, men mistenker at det er her det ligger uansett.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...