JulianS Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 328is er amerikansk betegnelse på en standard fullutstyrt 328i. Ingenting er gjort med motor. Tipper en standard M3 3.0l har kanskje 250hk på bakhjulene. Lest annonsen? Han mente nok at amerikansk 328is ikke har annen motor enn 328i. Is tilsvarer mtechnic her... Hvis dette går så bra som det påståes her er denne litt interresant! Men 280-300 hjulhester høres vannvittig mye ut, original e46 m3 bremser noe over 250 hjulhester... Og med "standard" 328 ecu så er vel alt over 200 hjulhester tvilsomt.. Hvor står denne hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsr-Racing Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 ca 280 - 300 på hjula men ikke benket enda da eirik viste som ordnet hjerne til meg ikke fikk vite at den var porta og kammer og stroket til 3.3. så den må programeres igjen, men motoren fortjener et skikkelig sprut.. har s50b30 spjellrekke som kunne funket godt.. På hjula og du gitt.. hvor mangen hk regnet du med det var med orginal motoren da?? Også selge for 50.000?? Er jo ikkje til halvparten av delen du trenger for og oppnå 300 hjul hester., regner med du kjører vanlig bensin og kansje?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Du tenker på ethanol eller? Får ikke mer effekt av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 ca 280 - 300 på hjula men ikke benket enda da eirik viste som ordnet hjerne til meg ikke fikk vite at den var porta og kammer og stroket til 3.3. så den må programeres igjen, men motoren fortjener et skikkelig sprut.. har s50b30 spjellrekke som kunne funket godt.. På hjula og du gitt.. hvor mangen hk regnet du med det var med orginal motoren da?? Også selge for 50.000?? Er jo ikkje til halvparten av delen du trenger for og oppnå 300 hjul hester., regner med du kjører vanlig bensin og kansje?? en original m52b28 har som de fleste vet 193 hester men med m50 insug bare så øker den ca 25 hk.. orginalt men denne motoren er nå 3.3 liter med steg3 topp. pluss pluss.. kunne det slått deg at jeg har kjøp motoren av ett firma i tyskland som var i nød? er så mye kritikk her så nå skal jeg f. melde meg ut .. bilen står i hedmark ett sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 328is er amerikansk betegnelse på en standard fullutstyrt 328i. Ingenting er gjort med motor. Tipper en standard M3 3.0l har kanskje 250hk på bakhjulene. Så er dette lang fra en original lat m3 3 liter.. synd bilen er hugd og motor solgt i grunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Er den fortsatt til salgs eller hva er greia? Du må forvente litt kritikk når du legger ut sånt på et forum som dette. 300 hjulhester i en 3.3 liter er det ikke mange som går på, hvertfall når du ikke veit hva som er gjort med motoren annet enn slagvolum.. Hva betyr steg 3? Du snakker om effekt langt over e46 m3 her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Er den fortsatt til salgs eller hva er greia? Du må forvente litt kritikk når du legger ut sånt på et forum som dette. 300 hjulhester i en 3.3 liter er det ikke mange som går på, hvertfall når du ikke veit hva som er gjort med motoren annet enn slagvolum.. Hva betyr steg 3? Du snakker om effekt langt over e46 m3 her... jeg vet hva som er gjort jeg.. Our Stage 3 Cylinder Heads feature the following: Complete Disassembly & Cleaning Comprehensive Leak, Crack & Pressure Test Inspect All Components For Irregular Wear Our Superior Max Performance Multi-angle Intake, Radius Exhaust Valve Job Using Serdi Equipment One-Piece High Performance Stainless Steel Valves, Balanced and Blueprinted (Standard or Oversized) Unshrouding of Valves Meticulous Port and Polish Work Attention to Potential Hot-spot Areas and Chamfering CC'ed and Chamber Reprofiling as Needed All New VAC Up rated Valve Guides Trueness Checked & Resurfaced Mating Surface High Performance VAC Valve Springs, Balanced Titanium Or Steel Alloy Valve Spring Retainers Proprietary Tweaks to Improve Performance VAC "IP Dominator" 286 / 272° Set: 10.35mm / 9.80mm maximum lift. Our most popular sets of cams for this engine! These cams offer very strong power gains in the mid and top of the RPM band without making the low RPM soft. Enjoy serious power without the reliability issues of other large cams. Suitable for both very high performance street and track use, when the Schrick cams are simply not enough. *Note: As with all race cams; must be used with with upgraded valve springs. Also, must use modified VANOS if you are running stock pistons or pistons without oversized reliefs* VAC S50 Euro Stroker Kit includes: Our Billet VAC Stroker Crank (6) S50 Euro CP forged Pistons; with high quality rings, pins, & locks (any compression ratio/bore you require) (6) Custom Arrow Precision Stroker Connecting Rods, forged H-Beam w/ ARP hardware Suitable for a street car or all out racing vehicle We provide installation and full engine builds for these euro spec engines. Commonly ordered compression ratios: 12.5:1, Race Fuel only 11.5:1 Good for high octane pump gas 9:1 recommended for turbocharged engines 3 puck sinter.. m3 kasse forsterket til ca 800 nm.. fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Du har jo ikke skrevet det før så Men er den fortsatt til salgs? Er interessert i den motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Men du skriver ingenting om kompresjon, størrelse på ventiler osv. Og en dobler ikke effekten i en sugemotor med så "slappe" kammer og original motorstyring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 som tidligere skrevet er motorstyring ordnet.. .. herregud man.. vet å se nå .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 comp 11.5-1 ventilene er jeg usikre på dimensjonen på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Hva er borringa og slag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 jeg ville heller sakt teoretisk har den 280-300hk på hjulene, for før den har vært benket kan man ikke skryte på seg noe, det er garantert over 193hk i den men hvor mye kan man jo ikke konkret si for det er nok ingen som vet? antatt 280-300hk på hjulene er veldig mye med tanke på suge trim. men ser igjen folk nevner E46 M3 som sammenligning, den har 343hk orginalt og folk sier den har 250hk på hjulene det er ett effekt tap på 93hk noe som jeg ikke får til og stemme i det hele tatt! sikkert en kul bil denne "328is'en" og sikkert sprek, men all denne kritkken er nok for den er interesant for mangen men folk blir veldig skeptisk til den, den har bare gammle bilder fra før ombyggingen det selger dorlig, du har nesten ikke skrevet noe om motoren og driv-verket til disse kreftene. skeptisisme er menneskelig å sånn kommer det altid til og være. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Januar 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2012 men bilen er ikke tilsalgs lengre pga akkurat dette med kritikk.. står vel ombygd til 328 så da sier det seg selv åssen driverk.. og justerbare coilovere fra fk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg