danihaue Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 som topic sier har jeg skaffet meg en ny kasse, det jeg lurer på er : tenkte fylle på med ny olje på kassen, burde jeg ha castrol dextron III? står man må ha 1,1 liter. 1 0,5 å 1 1l eller holder det med 1 liter på den ? :=) det jeg også lurer på er om noen har en slaks guide på hvordan man tar av kassen å bytter den ? en venn av meg skulle egentlig hjelpe meg, men han hadde ikke tid.. hadde vært flott vis noen hadde en sånn en
Evenol Skrevet Desember 20, 2011 Skrevet Desember 20, 2011 Skal stå en merkelapp på girkassa som sier hva slags olje du må ha. Bare å fylle til det renner ut av påfyllingshullet. Er vel egentlig bare å løsne boltene på hardykoblinga, giroverføring, girkassefester og slavesylinder til clutchen før du skrur kassa av på selve motoren.
danihaue Skrevet Desember 20, 2011 Forfatter Skrevet Desember 20, 2011 Skal stå en merkelapp på girkassa som sier hva slags olje du må ha. Bare å fylle til det renner ut av påfyllingshullet. Er vel egentlig bare å løsne boltene på hardykoblinga, giroverføring, girkassefester og slavesylinder til clutchen før du skrur kassa av på selve motoren. okei, det jeg trodde håpe den merkelappen er der enda da å at girkassa på delebilen fungerer, testa å ta kassa i 1.2 3 osv så virka som den var grei men startet jo ikke å clutcen funka ikke så får se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå