SmTrading Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 er resten av delene lakkert ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Nei, men jeg har kjøpt lakk og delene sendes snart på lakkering. Har også kjøpt ny motor. Så tror muligens jeg setter den sammen, godkjenner den og selger den for noe mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 20.000.- Kan få med en m50b20 motor. 20" på bildet er ikke med. Kan få med lakk og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2012 Share Skrevet Januar 16, 2012 De felgene lever et hardt liv...ser jo nesten ut som du har punktert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Haha, jeg vet det. Det er 35 profil med strekk, så er ikke mye der nei. Solgte de for en time siden, guud løkk sier jeg til å kjøre rundt med de. Spesielt på de fine veiene som er her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå