thommas88 Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Hatt mitt drømmebilen i 2 mnd nå også ble det til at jeg skulle kjøre famelyn til et famely medlem i sverige. På veien inn var det da en kid som klarte å miste en bil fra melkerull å har da sitti på denne hele veien til sverige. Fin å bra smelta inn i stoffet er den nå. Tips på hvordan jeg best mulig får dette ut ? Damprenser eller vanelig teppe rens ? Vintertider også uten garasje. My heart went "NOOOOOOOOOOOOOOO" when i saw it : (
Lamek Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Det groveste kan du ta med et strykjern på rimelig lav temp.. legg tørkerull over sjokoladefleggen og stryk forsiktig over flere ganger.. da vil varmen løse opp mye av sjokoladen og det trekkes opp i tørkerull papiret.. Start med det å se hvor mye du får opp.. tror du skal klare å ta mesteparten med det. Samme trikset bruker du om du søler stearin på stoff..
Odd-M Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 Kontakt et bilpleiefirma så har de renseutstyr som tar dette.
thommas88 Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Skrevet Desember 21, 2011 Tuse takk for svar min BNW famely
Hauso Skrevet Desember 21, 2011 Skrevet Desember 21, 2011 tepperenser funker ganske awesome det også! Får du leid på interiørforetninger osv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå