eirikrei Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Hei Lurer på om noen har vært borti å bytta registerkjedeføringa/holderen som sitter i toppen på N42-motoren. Bilen er en E46 318i 2002 mod. Hvor mange timers arbeid er dette på et verksted evt, og hva vil noe slikt koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikrei Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2011 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghm Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Forrige eier av bilen min byttet dette, og han måtte ut med 20k, på merkeverksted. Mener på de brukte ca 7.5 timer på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Har akkurat skifta toppakning på en sånn motor. Enten så er det mye jobb, timing av register osv. Eller så er det bare av med toppdeksel, hydraulisk strammer osv kan sjekke når jeg har tilgang på pc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikrei Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 Gjorde jobben på et verksted, fikk regning på 12000,- Delen kostet vel 169,- eller noe. Bilen sto på verkstedet i ca 1 mnd.. Jeg har en ulyd i motor som jeg ba dem finne ut av å fikse. Dem mente at holderen var synderen da den var knekt, så dem skiftet denne å sa at bilen var klar. Ulyden i motoren er akkurat den samme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Jeg byttet toppakning med deler for samme prisen med originalt spesialverktøy å full pakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå