kårekloak Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Er på utkikk etter ny dynamo til e34'n, men vil helst ha av typen Bosch da jeg har snakket med flere verksteder om dette. Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i til en ikke så alt for dyr penge? ser at GSbildeler har original(5475,-) og alternativ(2875,-). Er dette bosch eller Valeo tro?
jolly Skrevet Desember 22, 2011 Skrevet Desember 22, 2011 Hvilken dynamo står i fra før da ? Finnes en "hau" med forskjellig typer til E34...Du finner nummertet på dynamo'n. Først da kan du begynne å se på alternative eller orginal. Mye penger å spare...dynamo er en dyr nødvendighet...Kanskje det bare er regulatoren din som er gåen...150.- til 900.- altetter hva slags modell du kan bruke...
kårekloak Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Skrevet Desember 22, 2011 Hvilken dynamo står i fra før da ? Finnes en "hau" med forskjellig typer til E34...Du finner nummertet på dynamo'n. Først da kan du begynne å se på alternative eller orginal. Mye penger å spare...dynamo er en dyr nødvendighet...Kanskje det bare er regulatoren din som er gåen...150.- til 900.- altetter hva slags modell du kan bruke... Er av valeo typen, varenr: 12312244884 . Ser de også har alternativ dynamo, dette er kanskje bosch, eller lucas..? Ringte til Alf Lien motor i Oslo idag. Han jeg pratet med det anbefalte på det sterkeste å kjøpe i Bosch dynamo!
jolly Skrevet Desember 23, 2011 Skrevet Desember 23, 2011 Kan anbefale disse : www.triconor.no/ Der får du overhalte dynamoer med ett års garanti. Om det er deler du trenger , så får du det også. Jeg "disser" ikke bilen din !!!!! , men e34 begynner å bli en gammel bil...Om det er en påkostet bil som fremstår som strøken så ville jeg nok kanskje kostet på den 5000.- men om det er "så der" bruksbil , så ville jeg kanskje søkt etter en så rimelig del som mulig... Lykke til , og god jul..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå