trollsås Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Okei, du kjenner ingen som har en annen m5 i sverige? Må være 3,8:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Okei, du kjenner ingen som har en annen m5 i sverige? Må være 3,8:) spørs hva du vil gi det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trollsås Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Billigst mulig hehe, viktigste er å finne en som er grei maskinelt, det kosmetiske utvendig er det ikke så farlig med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Billigst mulig hehe, viktigste er å finne en som er grei maskinelt, det kosmetiske utvendig er det ikke så farlig med:) Hmm, skal sjekke, men vet ikke om noe nå.. Kan kanskje skaffe deg en venns bil, han tror jeg skal selge.. send meg pm, så tar vi det der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trollsås Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Billigst mulig hehe, viktigste er å finne en som er grei maskinelt, det kosmetiske utvendig er det ikke så farlig med:) Hmm, skal sjekke, men vet ikke om noe nå.. Kan kanskje skaffe deg en venns bil, han tror jeg skal selge.. send meg pm, så tar vi det der.. PM sendt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Ingen som vil ha denne fine m5en altså? helt utrolig, med tanke på pris i forhold til stand:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hxander Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 er den solgt? Nei, men nå er den ikke til salgs lenger for denne summen. Har en interessert i fra sverige som er meget interessert, og kjøper mest sannsynlig bilen for 15.000 mer enn det den har stått til den siste tiden. Er bare boltene til kamkjedestrammeren som har gått opp, så det var en piss enkel feil=) Trodde bilen var solgt jeg... Hvor mye vil du ha for den ved rask handel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 er den solgt? Nei, men nå er den ikke til salgs lenger for denne summen. Har en interessert i fra sverige som er meget interessert, og kjøper mest sannsynlig bilen for 15.000 mer enn det den har stått til den siste tiden. Er bare boltene til kamkjedestrammeren som har gått opp, så det var en piss enkel feil=) Trodde bilen var solgt jeg... Hvor mye vil du ha for den ved rask handel? Kom å se og gi meg bud over 67.500, så kan du gjøre et gull kjøp! Bilen trenger minimalt med stell og er en m5 med org lav km i meget bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Kan selge begge e34 m5ene mine samlet for 100.000 nok om de hentes innen utg av oktober. 3.8 = denne annonsen du er inne på, og 3.6 = viewtopic.php?f=44&t=206666 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomashm5 Skrevet Januar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2013 SOLGT. Annonsen kan fjernes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå