Flextron Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 God jul Takk for rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Uten å være noen julenisse fortjener gutta på GS en Riktig God Jul. For tiden er jeg BMW-løs og ingen storkunde men de få gangene jeg er på tråden med spmål og funderinger rundt neste BMW'en står det aldri på innsatsen til GS når jeg spør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Takker ) Vårtreffet våres er allerede under planlegging , håper enda flere møter opp i år også ) jeg og flere av oss i GS kunne godt ha tenkt oss og greie og gjøre dette til Norges største BMW treff :B men da trenger vi folket med BMW . 149 biler reg inn i år samt mange som ikke kjørte inn ... Så blir dette stort nok så hvorfor ikke lage en skikkelig BMW v Weekend ) Fortsatt god jul folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Tror ikke dere får noe problem med å lage et av norges største og beste bmw treff! Jeg gleder meg ihvertfall veldig Fortsatt god jul til alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå