Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det slike du vil ha?

http://www.partsandretards.no/belysning ... o-kurvelys

Har et sett liggende som du kan få for en billig penge :P brukt i 4 mnd.

hehe :P lurte litt på de men lyser de no bra? btw har ekstremt dårlig råd atm så får vell se ved neste lønn om jeg kan ta meg råd^^

Lyset er ikke så mye å skryte av bruksmessig, men det vises greit:

http://i192.photobucket.com/albums/z83/ ... G_6663.jpg

ja funka jo, men vurderer noen som går litt i ett med fargen på ageleyesene som er på oneblock lyktene. får se.

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

var lite og gjøre i dag så monterte M girkule med lys :D blei bra. Å Carbon BMW emblem ankommet fra england til bak, foran og ratt. kjipt at de slutta og selge d på gs, så jeg bestilte bare fra england. var meget bra kvalitet faktisk :)

IMG_0264-2.jpg

IMG_0271.jpg

Skrevet

da var sorte grøftelys med klarglass montert :D ser snasent ut. skal ha ombygingskit til xenon før sommeren i grøftelysene og Oneblock Angel Eyes lykter. kommer nokk bilder i helga en gang av grøftelysene ;)

Skrevet
da var sorte grøftelys med klarglass montert :D ser snasent ut. skal ha ombygingskit til xenon før sommeren i grøftelysene og Oneblock Angel Eyes lykter. kommer nokk bilder i helga en gang av grøftelysene ;)

Fornøyd? :)

• 3 weeks later...
Skrevet

sitter og lurer på om jeg skal koste på bilen noen kantfelger til sommern :P å finalistene er følgene:

blir det bbs så blir det replica om jeg ikke finner noen til mer "fornuftig" pris. kom med inspill og ideer ^^

bbs-rs.jpg

45775.jpg

zito_titan_0003.jpg

bbs-lm-ferrari.jpg

Skrevet

hehe gjør så alle andre kast på bbs elle finn på noe du liker å ikkje alle andre :) men bevares bs e råe felger.. men føle dem passe best på e34-e30 å gamle 6-7 serien men felger kjøper en det en selv liker bilen er som den er så er felgene så er deg

Skrevet
hehe gjør så alle andre kast på bbs elle finn på noe du liker å ikkje alle andre :) men bevares bs e råe felger.. men føle dem passe best på e34-e30 å gamle 6-7 serien men felger kjøper en det en selv liker bilen er som den er så er felgene så er deg

det er veldig sant det :) lurer litt på zito titan black :P de har ikke alle og så er de veldig fine på den fargen jeg har på bilen min. sett de montert på m3 i samma farge :)

Skrevet

Gå for CCFL-ringer i originale lykter og sotet klare blinkers :) Det blir mye kulere.

Skrevet

Gå for CCFL-ringer i originale lykter og sotet klare blinkers :) Det blir mye kulere.

åja. hm har ikke sett det tror jeg. noen som har link til lignende løsning ? :)

Skrevet

Fornøyd? :)

jepp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...