Gå til innhold

Freser's 318IS m-tech. hvilke kantfelger til sommern?

freser93
 Share

Anbefalte innlegg

Er det slike du vil ha?

http://www.partsandretards.no/belysning ... o-kurvelys

Har et sett liggende som du kan få for en billig penge :P brukt i 4 mnd.

hehe :P lurte litt på de men lyser de no bra? btw har ekstremt dårlig råd atm så får vell se ved neste lønn om jeg kan ta meg råd^^

Lyset er ikke så mye å skryte av bruksmessig, men det vises greit:

http://i192.photobucket.com/albums/z83/ ... G_6663.jpg

ja funka jo, men vurderer noen som går litt i ett med fargen på ageleyesene som er på oneblock lyktene. får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
hehe gjør så alle andre kast på bbs elle finn på noe du liker å ikkje alle andre :) men bevares bs e råe felger.. men føle dem passe best på e34-e30 å gamle 6-7 serien men felger kjøper en det en selv liker bilen er som den er så er felgene så er deg

det er veldig sant det :) lurer litt på zito titan black :P de har ikke alle og så er de veldig fine på den fargen jeg har på bilen min. sett de montert på m3 i samma farge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var sorte grøftelys med klarglass montert :D ser snasent ut. skal ha ombygingskit til xenon før sommeren i grøftelysene og Oneblock Angel Eyes lykter. kommer nokk bilder i helga en gang av grøftelysene ;)

Gå for CCFL-ringer i originale lykter og sotet klare blinkers :) Det blir mye kulere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var sorte grøftelys med klarglass montert :D ser snasent ut. skal ha ombygingskit til xenon før sommeren i grøftelysene og Oneblock Angel Eyes lykter. kommer nokk bilder i helga en gang av grøftelysene ;)

Gå for CCFL-ringer i originale lykter og sotet klare blinkers :) Det blir mye kulere.

åja. hm har ikke sett det tror jeg. noen som har link til lignende løsning ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...