freser93 Skrevet Januar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2012 Er det slike du vil ha?http://www.partsandretards.no/belysning ... o-kurvelys Har et sett liggende som du kan få for en billig penge brukt i 4 mnd. hehe lurte litt på de men lyser de no bra? btw har ekstremt dårlig råd atm så får vell se ved neste lønn om jeg kan ta meg råd^^ Lyset er ikke så mye å skryte av bruksmessig, men det vises greit: http://i192.photobucket.com/albums/z83/ ... G_6663.jpg ja funka jo, men vurderer noen som går litt i ett med fargen på ageleyesene som er på oneblock lyktene. får se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 Du har PM da blir det sorte depo lykter på meg gitt blir nokk bra. oneblock kommer når sommeren nærmer seg^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2012 var lite og gjøre i dag så monterte M girkule med lys blei bra. Å Carbon BMW emblem ankommet fra england til bak, foran og ratt. kjipt at de slutta og selge d på gs, så jeg bestilte bare fra england. var meget bra kvalitet faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2012 da var sorte grøftelys med klarglass montert ser snasent ut. skal ha ombygingskit til xenon før sommeren i grøftelysene og Oneblock Angel Eyes lykter. kommer nokk bilder i helga en gang av grøftelysene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Januar 27, 2012 Share Skrevet Januar 27, 2012 da var sorte grøftelys med klarglass montert ser snasent ut. skal ha ombygingskit til xenon før sommeren i grøftelysene og Oneblock Angel Eyes lykter. kommer nokk bilder i helga en gang av grøftelysene Fornøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 sitter og lurer på om jeg skal koste på bilen noen kantfelger til sommern å finalistene er følgene: blir det bbs så blir det replica om jeg ikke finner noen til mer "fornuftig" pris. kom med inspill og ideer ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 11, 2012 Share Skrevet Februar 11, 2012 hehe gjør så alle andre kast på bbs elle finn på noe du liker å ikkje alle andre men bevares bs e råe felger.. men føle dem passe best på e34-e30 å gamle 6-7 serien men felger kjøper en det en selv liker bilen er som den er så er felgene så er deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Februar 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2012 hehe gjør så alle andre kast på bbs elle finn på noe du liker å ikkje alle andre men bevares bs e råe felger.. men føle dem passe best på e34-e30 å gamle 6-7 serien men felger kjøper en det en selv liker bilen er som den er så er felgene så er deg det er veldig sant det lurer litt på zito titan black de har ikke alle og så er de veldig fine på den fargen jeg har på bilen min. sett de montert på m3 i samma farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 bbs uten tvil.. sorte felger er nå vel godt oppbrukt det også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Februar 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2012 bbs uten tvil..sorte felger er nå vel godt oppbrukt det også.. hehe ja jo sant det men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiA Skrevet Februar 12, 2012 Share Skrevet Februar 12, 2012 da var sorte grøftelys med klarglass montert ser snasent ut. skal ha ombygingskit til xenon før sommeren i grøftelysene og Oneblock Angel Eyes lykter. kommer nokk bilder i helga en gang av grøftelysene Gå for CCFL-ringer i originale lykter og sotet klare blinkers Det blir mye kulere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 da var sorte grøftelys med klarglass montert ser snasent ut. skal ha ombygingskit til xenon før sommeren i grøftelysene og Oneblock Angel Eyes lykter. kommer nokk bilder i helga en gang av grøftelysene Gå for CCFL-ringer i originale lykter og sotet klare blinkers Det blir mye kulere. åja. hm har ikke sett det tror jeg. noen som har link til lignende løsning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWboy93 Skrevet Februar 13, 2012 Share Skrevet Februar 13, 2012 BBS LM! dæm gjør seg på e36 ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freser93 Skrevet Februar 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2012 da var sorte grøftelys med klarglass montert ser snasent ut. skal ha ombygingskit til xenon før sommeren i grøftelysene og Oneblock Angel Eyes lykter. kommer nokk bilder i helga en gang av grøftelysene Fornøyd? jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå