RoaldJ Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Da har det blitt ny familiebil, igjen Denne gang ble det E46 Touring imolarot Siden det er litt å gjøre så laget jeg tråd om den i Prosjekt-avdelingen. Bilen er orginal med m-pakke ut og innvendig. Sort tak, m-ratt og sportstoler i del-alcantara ++ Ting som må gjøres med bilen er bla: bytte setetrekk på ryggen på førerstolen, montere lyktespylerdeksler som mangler, fikse gjennomføringa i bakruta til viskeren som har rustet fast, fikse en liten skade på bakfangeren + noe småting. Her er bilen slik den så ut da jeg kjøpte den Montert senkesett Gammel eksos. Ny eksos. Ser ut som den stikker litt langt ut, men føler bildene lyger litt. Ellers mot våren så skal bilen rubbes å poleres opp med Meguiras-produkter Så nå står det 5 BMW'er hjemme i gården, men "bare" 4 er våres da Skal få tatt bilde av alle, men her er ett av hver da E36 Touring (skal selges) E39 Touring (beholdes) E30 prosjektet til JAL_535
spruddel Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Gratulerer med ny bil da Går unna i svingene ser jeg. Hatt bilen i snart to år og enda ikke fikset eksos og senk jeg Så jo fin ut. Interiørbilder?
RoaldJ Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 har ikke fått knipsa bilder inni enda, helst pga den ser så fæl ut med hull i førerstolen :/ men skal få knipsa noen etterhvert.. har også vurdert Dynavin-spiller/skjerm.
M|Fjeld Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Gratulerer med flott Touring! Pris og litt info på E36 og e34? Kan ta det på pm
Pedi Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Se der ja, der var det jaggu kommet en tråd om nybilen på sjølvaste juleaften ja Følger med her...
RoaldJ Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Skrevet Desember 25, 2011 hehe.. ja.. satt å venta på at mini skulle våkne, så vi kunne stikke i "juleselskapet"... så hvorfor ikke likegreit lage en tråd om bilen
cmito Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Likte den bilparken din! Så forresten ut som lyddemperen din stod skeivt på da
Tzunami Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Dette var jo ikke dårlig! liker sansen din for bmw'er! Så er spent på videre planer her;)
Pedi Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Har for mange biler i tunet du nå, du får selge unna alt... Slik at du får litt tid til overs.... Så får jeg leige deg inn en quell og to
RoaldJ Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Skrevet Desember 26, 2011 Likte den bilparken din! Så forresten ut som lyddemperen din stod skeivt på da takktakk.. endestussen er sveist på, og bilde lyger nok litt pga den høyre stussen er noe lengre enn den venstre.. så når du ser på den rett bakfra ser den litt skjeiv ut prøver også å finne en vinge, slik som jeg monterte på E39'en.. noen som vet om det finnes? En slik... Pedi: skal få lagt ut E36'n og E46 sedanen ut på nyåret.. så da har jeg forhåpentligvis bedre plass i gårdsplassen.. og tid har jeg nok av, bilene står jo bare der
matsrh Skrevet Desember 26, 2011 Skrevet Desember 26, 2011 Gratulerer med ny bil. Du vet hva du driver med så dette blir nok knall bra som vanlig
RoaldJ Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 Slik ser da bilparken vår ut idag E30'n til JAL_535 i bakgrunnen
///Kristian Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 Grattis med atter en flott BMW Her skal jeg følge med. Skvatt litt når jeg så prisen på 323`n din/deres...Får meg til å innse at min rusler ned i pris fortere enn jeg vil Flott bilpark!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå