larserso Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Skal bytte fra piggfritt til pigg på min -08 E61 da vi har flytta til innlandet og behovet har endra seg. Tenkte å kjøpe Conti IceContact som vant NAF sin test i høst, men de på den lokale sjappa sa jeg heller burde kjøre på Nokian Hakka7 for Conti hadde kort levetid og at mange pigger løsnet. Skal ha 245/40/18. Hva slags dekk har dere gode erfaringer med mtp kvalitet, men også levetid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Har hørt det samme om Hakka 7 også. Tror begge er gode dekk, men nøkkelen her er korrekt innkjøring. Kjøpte nye Hakka 7 ifjor til gammelbilen og fikk beskjed om å ikke kjøre over 60 de første 20 milene. Skal innrømme at jeg hadde store problemer med å overholde det, så økte det til 70. Likevel var det en tålmodighetsprøve, men jeg mistet iallfall ikke en eneste pigg den vinteren og det er de desidert beste piggdekkene jeg har hatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå