Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har bestilt nye bremseskiver til bilen, og trenger noen bremseklosser også.

Hva er annbefalt?

Lurer på å kjøpe EBC klosser, noen andre å annbefale?

Hvilken type burde jeg velge, yellow, eller greenstuff?

Har tenkt å bruke bilen mest til vanligdags kjøring, og det blir vel litt banekjøring også tenker jeg :P

God jul :)

- Fredrik

Skrevet

Kjøpte bluestuff til m3en selv, etter å ha lest endel bra om de. På pakka står det "for track and race use only", så kanskje de blir litt for ekstreme til din bruk (og min også), men det vil vise seg. Har ingen erfaringer om de selv enda. Yellowstuff er vel et "trygt" kjøp for den bruken du beskriver? Men mye delte meninger om de da.

Skrevet

Skulle hatt slikt "anbefalinger"-seksjon her på bimmers, likt det hos bike.no! Greenstuff er vel mer eller mindre oem-erstatning, mens yellowstuff tåler mer varme før fading, og passer mer til banekjøring. Kjøp yellowstuff du, så kjøper jeg ds2500 eller tilsvarende til 535'en min, så sammenligner vi etter sumaren!

Skrevet

Green stuff er søppel. Tålte ikke mange rundet på skogen før de kokte. Da fungerte orginale bedre

Sent from my MIUI.us Sensation 4G using Tapatalk

Skrevet

eg kjøre yellowstuff og syns de er bra på vei og på bane, ikke hatt problem med de hvertfall, var på rudskogen i august og opplevde ikke noe fading med klossene. også vært på lokale banen og kjørt og ikke noe problem her heller. det er min erfaring, men andre har nok andre formeninger om de klossene også.

Skrevet

Blustuff skal være bedre enn redstuff etter det jeg har lest. Søk "redstuff vs bluestuff scoobynet" eller noe sånt, mener det var der jeg las noen erfaringer.

Yellowstuff holder sikkert til bruken du beskriver, men mye diverse erfaringer på ebc generelt virker det som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...