///FredriK.S Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Hei. Har bestilt nye bremseskiver til bilen, og trenger noen bremseklosser også. Hva er annbefalt? Lurer på å kjøpe EBC klosser, noen andre å annbefale? Hvilken type burde jeg velge, yellow, eller greenstuff? Har tenkt å bruke bilen mest til vanligdags kjøring, og det blir vel litt banekjøring også tenker jeg God jul - Fredrik
flonoen Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Kjøpte bluestuff til m3en selv, etter å ha lest endel bra om de. På pakka står det "for track and race use only", så kanskje de blir litt for ekstreme til din bruk (og min også), men det vil vise seg. Har ingen erfaringer om de selv enda. Yellowstuff er vel et "trygt" kjøp for den bruken du beskriver? Men mye delte meninger om de da.
///FredriK.S Skrevet Desember 24, 2011 Forfatter Skrevet Desember 24, 2011 Ok, takk for svar Tenkte litt på yellow stuff siden de støver enda mindre enn greenstuff. Men ønsker fortsatt flere tilbakemeldiger om noen har noe å annbefale
flonoen Skrevet Desember 24, 2011 Skrevet Desember 24, 2011 Skulle hatt slikt "anbefalinger"-seksjon her på bimmers, likt det hos bike.no! Greenstuff er vel mer eller mindre oem-erstatning, mens yellowstuff tåler mer varme før fading, og passer mer til banekjøring. Kjøp yellowstuff du, så kjøper jeg ds2500 eller tilsvarende til 535'en min, så sammenligner vi etter sumaren!
ehrnst Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Green stuff er søppel. Tålte ikke mange rundet på skogen før de kokte. Da fungerte orginale bedre Sent from my MIUI.us Sensation 4G using Tapatalk
///FredriK.S Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Skrevet Desember 25, 2011 Men yellowstuff da? Noen formening om disse? En kammerat påstår at redstuff er det beste om man skal kjøre bane, og på gatebruk. Stemmer det? - Fredrik
///MPower Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 eg kjøre yellowstuff og syns de er bra på vei og på bane, ikke hatt problem med de hvertfall, var på rudskogen i august og opplevde ikke noe fading med klossene. også vært på lokale banen og kjørt og ikke noe problem her heller. det er min erfaring, men andre har nok andre formeninger om de klossene også.
flonoen Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Blustuff skal være bedre enn redstuff etter det jeg har lest. Søk "redstuff vs bluestuff scoobynet" eller noe sånt, mener det var der jeg las noen erfaringer. Yellowstuff holder sikkert til bruken du beskriver, men mye diverse erfaringer på ebc generelt virker det som.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå