BB454BB Skrevet Desember 25, 2011 Skrevet Desember 25, 2011 Heisann eg har en sølvgrå 1994 bmw 530ia touring som eg ønsker å selge det som er igjen av bilen komplett pga mangel på plass! bra bremser, relativt lite rust (ingenting FARLIG) div nytt...polyforinger i bakstilling (vet ikke om alt er poly) motor starter og går fint.. er lagt opp nye kobberrør til bensinrør pga de gamle røra var rustet i stykker. bilen egner seg godt som delebil eller evt prosjekt (ikke umulig prosjekt!) manger div: interiør!! dash og midtkonsoll står igjen! girkasse må skiftes men bilen er fullt kjørbar egentlig.(skifte olje og filter mulig) front er demontert men kan følge med/monteres fra en mørkerød e34. baklykter mangler viskermotor bilen er NORSK og ingenting skyldig..... må vekk pga plass... 4500.- må bort snarest!
BB454BB Skrevet Januar 11, 2012 Forfatter Skrevet Januar 11, 2012 ingen som trenger en liten v8er med pen gange og lyd for tiden???
Janthomas Skrevet Januar 12, 2012 Skrevet Januar 12, 2012 jo så absolutt, men økonomien strekker ikke til før jeg får solgt unna litt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå