harooz11 Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 har solgt bilen min, og vil bli kvitt ektra delene jeg har liggende. Disse delene passer til BMW e46 Coupe (jeg hadde 330i) KN Performance Filter Kit. Selger for 1500,- . Veil pris er over 4000,- , husker ikke helt nøyaktig. lite brukt. ca 10 000km. Alle deler, reservedeler og orginalboks følger med. selger også Carbon splitter til BMW m3 fanger. selger for 500,- veil pris 1200,- De er helt nye. aldri montert. Delene kan hentes i Stavanger, ellers må Kjøper betale for frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Hvilket sett er dette da? Ser hos Schmiedmann har de performance sett til over 4000 ja, men ikke til M54B30, mulig andre selger det da. Men hva er forskjellen på dette filteret og et vanlig performance filter til 1800 kroner?http://www.schmiedmann.no/3_serie/E46/utstyr_og_tilbehoer/Tuning_og_optimering/side3.htm#4462 Er vel mer forskjell enn skjoldet rundt for å holde varmen unna? Vet du størrelsen på flensen på filteret? Selger du kun varmeskjoldet løst? Hvor holder du til, og isåfall pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harooz11 Skrevet Desember 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2011 Jeg vet ikke helt selv hva forsjellen er mellom dem. du kan spørre Schmiedmann selv. Slik jeg ser det så er skjoldet ferdig tilpasset på det settet jeg har motsetning til den som er billigere. dette er det settet som koster 4500,- hos smiedmann. selve flensen er 9.1cm beklager jeg selger ikke noe seperat. selger dette som et kit. Jeg bor i Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Kunne vært meget inntrisert i carbon splitteren:-) følger det med tilbehørene monteringsdeler? Borni sandnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Fortsatt interessert i bare skjoldet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå