Lovedrug93 Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Selger nå min BMW 320i Coupe .. Har 2 biler, og har dermed lite råd til å ha 2. Maskinen er 2liter, 150hester .. Karosoriet er Coupe(2 dørs) Lite rust. (bilen ble importert fra tyskland for noen år siden). Ikke mange eiere, 1 eier her i Norge? EU-godkjent i ett år til! + 2 sett med dekk. Sommerdekk på fine lett metallfelger med NYE breie dekk. Vinterdekk burde byttes. + Nylig byttet olje+filter for ett par uker siden. + Nytt batteri! starter på førstekinn uansett hver og vind og temperatur. + Er fet lyd! + Tiltrekker oppmerksomhet! + Kjølesystem(vannpumpe, radiator, vifte) byttet for ett par årsiden. + Forstillinga byttet ifjord før eukontroll. - Liten bulk i baggasjelokk bak. Kan medfølge for ekstra pris: Nye lykter framme med sort bakgrunn, og angeleyes ringer i hvittlys. tror de heter noe "one block" eller noe.. Sota baklykter. Svart skinnseter framme og bak, god stand! M3 fanger foran. Selges rundt 25000, selger den billig før vinteren grunnet plass.. BILEN ER IKKE VINTERKJØRT! mener jeg på forrige eier skal ha sagt. Går ned i pris ved hurtig avgjørelse! Send melding/ring/epost om mer info/spørsmål/bilder! 99155148 - Lovedrug93@hotmail.com - PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreV Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Hvor holdler du til? Sende mer bilder til turbosondre@hotmail.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovedrug93 Skrevet Desember 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2011 Hvor holdler du til? Sende mer bilder til turbosondre@hotmail.com ? Holder til i Sør Litt vest for kristiansand Skal sende noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 du sier 1eier i norge? er det du som har importert den da? du har vell ikke noen flere bilder av bilen? km-stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond0903 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 kmstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flu12 Skrevet Januar 2, 2012 Share Skrevet Januar 2, 2012 Kar bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovedrug93 Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2012 Sorry! vært litt bortreist og opptatt! holder til i sør, i Mandal kmstand er 200'000 litt mindre faktisk. bruker verken olje eller vann + nylig skiftet olje +filter. 1eier så meg i norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond0903 Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Kan du sende flere bilder til trond_walde@hotmail.com? Og hvordan er interiøret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovedrug93 Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2012 bilen er mest sannsynlig solgt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiddy Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 bilen er mest sannsynlig solgt nå. har du solgt bilen eller ? jeg sender ett bytteforslag jeg http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=32622508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovedrug93 Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 hadde vært jævli gøy men mista stipend på nok penger, også har vi ikke grasje lengre såå... selger bilen for å bruke golfen min-diesel prodosør for å få økonomien til å svive ellers hadde jeg vært intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Januar 31, 2012 Share Skrevet Januar 31, 2012 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Februar 3, 2012 Share Skrevet Februar 3, 2012 solgt? kan gi 20 kjapt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå