523i powerman. Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 hallo i stuen, forrige uke ble det en bmw til gitt, dette er da bmw nr. 2, har nå offesielt konvertert fra volvo til bimmer.. bilen det dreier seg om er en 89` 525i, som er bygd om til 535i m/manuell gir, alpinawhite 2 av farge.. litt om bilen: svart skinninteriør m/armlener. el.speil. el.takluke. momo ratt. xenon linselykter m/angeleyes tonede led baklamper. hvite klarglass blink foran. hvite blink på siden. supersprint bakpotte. 40mm. senk. 8,5*17" brock B1 m/continental piggfritt. sota ruter. JBL frontsett. bilen er god og kjøre, å går veldig bra, ble overrasket over det jevne å fine draget, å sterk som f.... volvo turbo er ingen match for den SEXsylindrede herligheten fra bayerske mester werken, er litt rust innenfor høyre bakdør, liten eksos lekkasje som skal fikses, og ellers noe småtteri, som f.eks. patenten som er brukt til å holde filteret på plass, en skrutrekker, det skal jeg finne en noget bedre løsning på ja, ellers helt grei i karosseri er sveist rust i høyre kanal fra før, å det er ikke så pent gjort, for det bygger litt mer ut der enn det skal gjøre, men skal ha M5 kanalskjørt, så spiller egentlig ingen trille... planer jeg har for bilen(oppdateres etterhvert som ting blir gjort/skaffet): M5 bakfanger. M5 kanalskjørt. rieger infinity frontleppe. andre baklykter. CHECK(valget falt på org. rød/orange) fjerne hengerfeste. skaffe el. ruter foran/bak(bryterne sitter allerede i bilen). CHECK(foran, ikke montert enda) skifte til org. blink foran. skifte til org. blink på siden. shadowline lister. sorte nyrer. få tak i en kvass kam. montere/koble opp anlegg. CHECK montere cd-spiller. CHECK legger ved ved noen bilder av go`vogna, den er veldig møkkete på bildene dsv. bilen står å venter på ny vannpumpe og termostat fra koed.no pr. dags dato. gromme motoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Gratulerer med E34! Ser ut som en bra bil dette, liker planene dine, blir nok meget brukende kunne gjerne fått noen bilder av motor, interiør og mer utvendig Skal følge med på denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Gratulerer med E34! Ser ut som en bra bil dette, liker planene dine, blir nok meget brukende kunne gjerne fått noen bilder av motor, interiør og mer utvendig Skal følge med på denne tråden! takker.. hyggelig med tilbakemeldinger, skal ordne noen bilder av motor/interiør i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Gratulerer med E34! Ser ut som en bra bil dette, liker planene dine, blir nok meget brukende kunne gjerne fått noen bilder av motor, interiør og mer utvendig Skal følge med på denne tråden! har kanal skjørt vindusheiser. kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Trodde du hadde skaffet deg en e34 523i jeg nå hadde det vært meg så hadde bilen fått rød/hvite baklykter hvite lister rundtom og svarte nyrer, og DE-lamper foran, men nå er det ikke mnin bil da synes iallefall det er veldig tøft å holde e34'stilen, men dra den skikkelig black 'n white Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Trodde du hadde skaffet deg en e34 523i jeg nå hadde det vært meg så hadde bilen fått rød/hvite baklykter hvite lister rundtom og svarte nyrer, og DE-lamper foran, men nå er det ikke mnin bil da synes iallefall det er veldig tøft å holde e34'stilen, men dra den skikkelig black 'n white hehe... ok, det blir rød/hvite baklykter, svarte lister og svarte nyrer på den ja.. uten tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 GROMT!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Bra potensiale dette!! Planer om felger og senk eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 GROMT!! :D the only way to go.. ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Bra potensiale dette!! Planer om felger og senk eller? takker.. mulig det blir mer senk etterhvert, frister veldig.. felga som sitter på liker jeg veldig godt, så tenkte å koste på dem sandblåsing og ny lakk til våren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Bare få på senterdekslene så det blir litt mer helhet på de og kjapp deg å få fiksa bilen, for jeg er spent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Bare få på senterdekslene så det blir litt mer helhet på de og kjapp deg å få fiksa bilen, for jeg er spent! 2 av senterkoppene er lyse i fargen, og de 2 andre er mørke som felga, så ser bedre ut uten for øyeblikket.. første prioritet er å få på ny vannpumpe, hååååper virkelig den kommer nå i romjula, kjett å ikke få sklidd rundt i e34 gliset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Bra potensiale dette!! Planer om felger og senk eller? takker.. mulig det blir mer senk etterhvert, frister veldig.. felga som sitter på liker jeg veldig godt, så tenkte å koste på dem sandblåsing og ny lakk til våren.. Greie de felgene ja, litt småfiks, kommer seg med litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 får sette på på ene siden bare da man klarer jo ikke å se begge sidene samtidig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
523i powerman. Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Greie de felgene ja, litt småfiks, kommer seg med litt senk e34`n kler kantfelger godt.. senk gjør hele bilen det... 40mm er litt dårlig, men bettre enn org. høyden iallefall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå