Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har tull med kompressoren til luftfjæringene på min 520 E39. har ikke peiling på hva det er.. Kompressoren slipper ikke ut lufta til fjæringene ( åpner ikke ventilene) . Lurer på om noen vet hva som er gale eller om det er mye jobb å bare bygge om til vanlige dempere med spiralfjær? noen som har gjort dette?? ;)

Skrevet

Mener festene skal være det samme.. :)

Er jo noen M5'er i verden som er ombygget fra E39 sedan til touring, og de har brukt bare rett på med dempere og fjærer..

Skrevet

Far til en kompis gjorde dette på sin mercedes, han bare fjernet luftbelgene å satte på spiralfjærer og brukte samme demperen.. Vurderer sterkt å bygge om selv, mn kanskje dette er mer komplisert med bmw?

Skrevet
Far til en kompis gjorde dette på sin mercedes, han bare fjernet luftbelgene å satte på spiralfjærer og brukte samme demperen.. Vurderer sterkt å bygge om selv, mn kanskje dette er mer komplisert med bmw?

OT kanskje, men hvorfor vil dere bygge om fra luft til fjær. Trodde luftfjæring var noe eksklusivt og bra jeg. ?

Skrevet

tenkte siden mitt ikke funker kan det jo være hva som helst, å siden det er så dyre deler som kompressor og belger tenkte jeg at det ville bli billigst å bare bytte til vanlige fjæringer.

Mellom kompressor og batteri ligger det en svart boks, og inni den er det 2 andre bokser og er det noen som vet navnet på dem? den minste er vel styreenheten men hva heter den andre??

Tror de kan være feilen i mitt tilfelle siden begge har ligget under vann ei stund..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...