Skeie`s-528IA Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 himmelen va pen i går ja... finn ting å sette kamrea på... fy fy med blitz nå en tar slike bilder laaaang lukkertid å kamrea settes i ro på noge så har du suverene natt bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 Her er forresten bilen i vintermodus med hvite blinkers.. Fikk litt vår følelse da der faktisk var sol i Stavanger på søndag. Så sommerfelgene fikk en skikkelig vask. Dekkene er forresten til salgs viss noen har interesse for disse, (dekk dim er 275-40-19 bak og 245-45-19 fremme, continental.. Gi bud Dekkene er alt for store for denne bilen da det er e65 dim på de. Noen som har forlag til hva jeg kan ha? Vil ha en del strekk må kåma på du he veldigt stor bil. noen lågere dekk på dei felgene vil bare sjå rart ud... du må øke felgstørrelse ska du ha lavere dekk i allefall... det dårlige mobil bilde av bilen med hvite blinkeres fikk i allefall meg til å ønske dei så langt pokkeren i vold di kan komme.ikkje for å ver kjedelig elle stygg men bilen passa mye bedre orange blinkers i mine øyner i allefall... men så er det jo din bil å du så ska trivest... så er jo ubetydelig kæ andre måtte mene. sjef bil for en 18åring dette. sjøl hadde eg en gammel volvo stv 245 så første bil.så verden går videre ser eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer325ia Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 ahhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2012 Skeie`s-528IA, jeg mener det er ganske tøft med mindre dekkdim på de felgene.. Dimmen som jeg har nå er heller ikke lovlig, så det blir byttet uansett Er helt enig med de at oransje så bedre ut på bilen, men akkurat nå for den bare være som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 ja va ikkje verst om bilen blir lav nok ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Januar 15, 2012 Share Skrevet Januar 15, 2012 himmelen va pen i går ja... finn ting å sette kamrea på... fy fy med blitz nå en tar slike bilder laaaang lukkertid å kamrea settes i ro på noge så har du suverene natt bilder Og jeg kan svare på bildene, som jeg skrev når jeg la de ut var: ingen av oss er noe spesielt gode med kamera, vi hadde heller ikke stativ. Får komme sterkere tilbake senere, nå holder vertfall jeg på og prøver og failer litt. Med andre ord, leker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 De felgene finnes ikke i 20tom dessverre...Hvor mye skal du ha for dekka? De passer fint på jaguaren også..hmm... Vet ikke hvor mye jeg skal ha.. Bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2012 Har et lite spørsmål angående kjørecomputeren i bilen.. Da jeg hadde batteriet av og monterte det igjen fikk jeg opp forbruk osv.. Nå finner jeg ikke noe knapp for å få det opp igjen? Har ikke noe knapp på blinkeren osv..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2012 Har endelig gitt den vasken den fortjener her i vinterværet! Var kjekt å se en rein bil igjen, selv om den er drit kjedelig med vinterfelgene.. Fikk lurt med en kollega sin også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 Har du delskinn?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 26, 2012 Share Skrevet Januar 26, 2012 første eg tenker når jeg ser detta bildet er: her trengs det nytt skilt! vurdert og gjøre noe med treverket da? lagt på carbon folie på mitt, ble veldig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Har du delskinn?! Har delskin ja.. Veldig fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 26, 2012 Sp|ff, skal ha nye skilter på den ja. Har bare ikke fått gjort det helt enda. Angående tre listene så er jeg veldig i tenkeboksen. Har vurdert mange ting, men har faktisk veldig lust å få dem lakkert pianosvarte. Får se hva jeg finner på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Har endelig begynt med bilen igjen for å få den klar til sommeren Ettersom dette nå har blitt en "kose" bil er den klar for masse senk, så coilovers er bestilt (Fk silverline). Gleder meg til dette er i hus, dritt lei av vinterlook nå.. Nye dekk på felgene bak Litt forskjell fra e65 dim. Håper det blir greit med senk og disse felgene. Hadde også nede bunnpanna pga. MYE svetting og for å sjekke oljepumpa (Så faktisk veldig fint ut) Til slutt fikk bilen en liten service. Byttet luftfilter, oljefilter, bremsevæske og olje. Skal ta plugger, reimer osv når jeg får tid til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Begynner og se bra ut nå ja joakim! Vi får ta en liten shoot igjen snart da jeg har funnet utav litt mer med kameraet Blir bra med coilovers nå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå