torko Skrevet Januar 28, 2012 Forfatter Skrevet Januar 28, 2012 opp har nesten alt igjen... HAR FORTSATT KAROSSERI - GRUNNET USERIØS KJØPER..
torko Skrevet Februar 1, 2012 Forfatter Skrevet Februar 1, 2012 har alt av karosserideler..!!!!!!!! selge, alt sammen.
Voss Skrevet Februar 1, 2012 Skrevet Februar 1, 2012 Støtfanger bak? list til høyre framskjerm? nakkestøtter bak? tomgangsregulator?
Immorten Skrevet Februar 2, 2012 Skrevet Februar 2, 2012 Kunne du sendt bilde av panser? Evt hvor mye skal du ha for det?
torko Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Skrevet Februar 2, 2012 du skjønner en annen sa han skulle komme å hente panseret og festet, på søndag. men hvis ikke han gjør det så gir jeg beskjed;)
torko Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Skrevet Februar 6, 2012 ja 300+ frakt for speil går greit... men trenger navn og adresse, kan ta det på PM
torko Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 vet ikke.. er ikke strøkne, sier seg selv.. men pris,,, vet ikke hva dem er verdt i den tilstand dem mer i jeg.. kan bare slenge inn et budhøyre framskjærm er nokså grei, annet enn nedre del med rust, høyre, er også hel, men rust langs buen og litt nedover...,
Voss Skrevet Februar 7, 2012 Skrevet Februar 7, 2012 Støtfanger bak? list til høyre framskjerm? nakkestøtter bak? tomgangsregulator?
torko Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Skrevet Februar 7, 2012 støtfanger bak solgt tomgangsregulator defekt. list til høyre framskjærm har jeg, men nakkestøtte baK? det er vell ingen nakke støtte bak på disse, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå