BilBruker Skrevet Februar 14, 2012 Skrevet Februar 14, 2012 Hei igjen Torko. Byr deg 150kr for dashbordet, bare rammen ikke elektronikk. Kan hente på søndagen hvis du er interessert. mvh
torko Skrevet Februar 14, 2012 Forfatter Skrevet Februar 14, 2012 desverre. blir for lite vil selge dash komp.
BilBruker Skrevet Februar 15, 2012 Skrevet Februar 15, 2012 Jeg vil kjøpe det for å teste flocking selv, kan hjelpe deg å flocke et dashbord hvis det blir suksess. Si ifra hvis det høres gunstig ut. -BilBruker
torko Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Skrevet Februar 16, 2012 opp - fortsatt alt fra interiør og masse eksteriør igjen..
torko Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 Hei Jeg har en komplett E30 4 dørs PREface som KUN har kjørt ca 173 000km.FULLT ServiceHefte! Hele bilen selges ellers i deler! Alt av interiør, eksteriør, drivverk, motor kasse, ALT! HAR FORTSATT KARROSERI , GRUNNET USERIØS KJØPER!! MASSE DELER SM ALLE DØRER SOLTAK BAGASJELOKK PANSER OSV...!! SELGER ALT AV KAROSEERI DELER!! Kan i farta nevne følgende: Interiør baksete og forseter, pene! Dashbord uten sprekker, strøkent med alle knapper - 750 kr speedo med 173 000 på -SOLGT midtkonsoll hatthylle i original stand, uten hull!!! bagasjeromsmatter, komplet sett! frontrute solgt 325eksos - doble rør hele veien fra eksosmanifold, kuttet ved forrøra, men ellers fin bensinpumpe utvendig chrome lister front og bakfanger SOLGT alle belter til bilen org sidespeil med el nett for el justering varmeregister ellnet med hjerne til m20b20 preface coil fordeler og pluggkabelsett (fordeler og rotor er helt nye. Dørtrekk i blått skinn, komplett. innstegslister slavesylinder viskermotor gummilister til alle 4 dører MASTERPUMPE - med pedaler osv, brytere, knapper, releer små div osv, bare å spørre. motor selges i deler - har flere topper, og masse rundt motor som selges koffer solgt panser -solgt takluke solgt DELER GÅR BILLIG DA JEG MÅ BLI KVITT DEM - BUD - INGEN SKAMBUD!! kan også kontaktes på 90 98 58 93
torko Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Skrevet Februar 20, 2012 fortsatt mange deler igjen.. alt skal VEKK!!
Dirty Skrevet Februar 20, 2012 Skrevet Februar 20, 2012 fangerbjelke framme og bak med fester og bolter ?
bmw_kid Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Hei Trenger bensinpumpe(i tanken), venstre takrennelist(går fra A stålpe og over begge dørene), Bilen min er facelift 320i 90mod. ...hvis det passer selvfølgelig.
matsrh Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Tilstand på fordelerlokk og rotor til 6cyl motor ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå