Øyvind L. Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Her er en film jeg filmet når jeg satt på Tommy Fjeld rundt Nürburging i August når vi var nede. Jeg filmet med mobilen min som jeg prøvde og holde så stødig jeg bare kunne, men det var ikke så enkelt. Vi kjører på Trackday så vi får full runde. Vi har en topp fart på 275kmt over lagstrekket. Det var gøy og gleder meg veldig til sommeren igjen. Lyden er også ganske dårlig, men jeg prøver å si hvor fort vi kjører enkelte plasser. Enjoy:D http://www.youtube.com/watch?v=967RAJsCcGQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Endelig Øyvind!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2011 Ha ha ja denne har du ventet på lenge. Har en film til der jeg prater mindre og vi kjører enda litt raskere. Skal få laster opp den også. Håper du likte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Her er den andre filmen jeg filmet. Mindre prating og litt raskere runde. Ca 8.30 full runde. Beklager, men bildet hopper og lyden er forsatt like dårlig. http://www.youtube.com/watch?v=DXAz9YFX ... e=youtu.be Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Høyt tempo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Høyt tempo.... Ja er bra tempo. 275kmt på langsletten i den siste filmen også.. Ca 8.04 BTG. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Alltid moro å se raske E30`er på Ringen! Men fiks et stativ/holder til neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Alltid moro å se raske E30`er på Ringen! Men fiks et stativ/holder til neste gang... Det var egentlig bare en litt for gøy jeg filmet, men så ble jo kvaliteten mye bedre enn vi hadde trodd. Må ha et stativ og et bedre kamera neste gang ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Ikke lov å filme der ja Tommy for låne mitt Go pro kamera tror jeg Merker jeg gleder meg til å få M3 E30 min på veien snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Ikke lov å filme der ja Tommy for låne mitt Go pro kamera tror jeg Merker jeg gleder meg til å få M3 E30 min på veien snart. Det er bra Yngve. Er så dårlig på å filme, men Øyvind filmet dette med mobilen Merker at det er gøy å ha på vinteren, selv om det ikke er allverdens kvalitet. Må nok kjøpe meg noe som er enkelt i bruk. Fikk tips om å kjøpe et Go Pro 2 kamera, da det har inngang til ekstern mic. Har sett at det er flere som har systemer som har GPS fart og banen i bilde. Hvis noen kan noe om dette vil jeg gjerne ha tips, men må nok ha noe som er enkelt i bruk. Det er en stund til man er her igjen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Prøv mitt først da Tommy, tror det 2ern, er HD osv. Blir meget bra lyd og knall kvalitet på filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Harry's laptimer heter vel den appen til iPhone, der finner du vel de fleste banene i Europa. Har ikke lastet den ned ennå selv, men skal gjøre det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå