badsha Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 har en 318d fra 2006 mod og fikk plutselig denne lyden.. ser nå etter å ha lyst på den første dyse at feste til dysen er knekt!!!!!! noen som vet om det går ann å kjøpe kun feste eller må jeg kjøpe helt ny dyse??? noen som kan hjelpe meg med delenr haster!!!
TheEspenK Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Hei badsha. Hørtes ikke bra ut på utub nei Fant denne på GS-bil, er det posisjon 12 som du lurer på ser det ut til å være rom for litt "garasje-mekanikk" Hvis du skrur selv da! Ellers var delenr: 13537794555 men sjekk før du bestiller så ikke jeg får skylda hvis du får feil
Bmwrob Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Kan kjøpe løs dysefeste og prøve det først, men svært så rar lyd du hadde ja..
Svendis Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Høres jo virkelig ut som hele dysen er løs ja.. Kompresjonen rett i fri luft..
badsha Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Skrevet Desember 29, 2011 jeg bytta den delen som knakk og satte i ny, men fortsatt høres det ut som trykket går ut!!! skal jeg gjøre noe annet her?? rense sa noen etc nedi der etc, men er d riktig?? skal man dytte ned injectoren hard ned eller hva? se på den gummiringen feks skal den dyttes nedi? sånn ser injectoren min ut
D.Toft Skrevet Desember 29, 2011 Skrevet Desember 29, 2011 gummiringen skal ned ja. ville kjøpt den ny.
LarsBMW Skrevet Desember 30, 2011 Skrevet Desember 30, 2011 Må være helt rent i hullet hvor kopperskiva skal presse mot. Den gamle kopperskiva må også være tatt bort selvsagt.
badsha Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 har faktisk funnet ut at trykket som som kom ut av dysa var så varm at den har brent bort toppdekselet som er i plast slik at man ser inn i mottoren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå