BD Racing Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Hey Har tilgang på en UK E36 M3 3.2 SMG Coupe, men trenger kun motor og forstilling selv så ønsker å selge resten i deler Bilen er svart metalic, 1998, 88000miles og pent holdt Hva byr folk ? - Komplett orginal M3 styling frontfanger, sideskjørt og bakfanger - Komplette alu dører - 4.stk orginale M3 GT felger med dekk - Grått(cream) alcantara skinn interiør, ikke elektrisk (strøkent) - Komplett AC anlegg - Varmeregister boks - SMG girkasse, med alt tilbehør - Komplett elektrisk innvendig i bil - Bagasjeroms innredning - Bakluke med M3 spoiler - Mellomaksling - Komplett bakstilling med diff 25% sperre - Komplette M3 3.2 bremser foran og bak - Alle karosseri deler som: panser, forskjermer, takluke...+++++ - Svart komplett taktrekk med stolpetrekk og solskjermer+++ Har jo eventuelt alt så er bare å hyle ut Kjøper ikke bil før jeg har nok kjøpere på deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justic Skrevet Desember 27, 2011 Share Skrevet Desember 27, 2011 Hvor mye for frontfanger, sideskjørt og bakfanger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Pris på bremser rundt om, diff og luke med vinge? Har du m3 speil også? Send meg prisoverslag på PM:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dannyboy92 Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Svart Metallic, vil det si cosmos sort eller diamant schwarz? Og pris på fangere m sidekjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Alle har fått PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Skulle vært sedan! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simenb Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Hvor mye for aludører ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Skulle vært sedan! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Hva tenger du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Hvor mye for aludører ? PM sendt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 pris dører, panser, venstre forskjerm og ratt? Pris for hver enkelt og samla pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Svart gulv, skinn interiør, sport. Mest strøkent baksete, men skulle hatt sportsstoler strøkne til stv'n. Mellomaksel og giroverføring fra 3,0l. Mfanger uten gitter, men med to stenger i midten Litt av det jeg trenger ;p Også trenger jeg racedeler til e36'n! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Kunne tenkt meg taktrekket vist du sender... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rnaga12 Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Pris på frontfanger? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BD Racing Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Svart gulv, skinn interiør, sport. Mest strøkent baksete, men skulle hatt sportsstoler strøkne til stv'n. Mellomaksel og giroverføring fra 3,0l. Mfanger uten gitter, men med to stenger i midten Litt av det jeg trenger ;p Også trenger jeg racedeler til e36'n! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk Da kan jeg desverre ikke hjelpe deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Mye for m3 gt felger? er det double spoke II? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå