racingrr Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Har lekasje i diselpumpen min i en 318tds i det øverste lokket så lurer på om det er noe jeg bør være klar over før jeg demonterer dette å bytter pakningen?
Forbiss Skrevet Desember 27, 2011 Skrevet Desember 27, 2011 Dette bør du absolutt ha fagfolk til å gjøre. Kontakt trf-racing her på forumet så får du det nok forklart av han.
Bmwrob Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Viktigste er at du har nye pakninger når du montere sammen igjen, kjøp nye pakninger
racingrr Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Ny pakning har jeg men ville bare spørre om det var noen løse dibedutter under lokket jeg burde passe på men ville da ikke tro det skulle være det under det øverste lokket.
huldra66 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Det aller øverste lokket skal gå bra og løsne for bytte av pakning MEN neste er adskillig verre da det MÅ 100% plasseres i samme stilling som som før demontering , dette er egentlig justert i benk og bare en 1/10 mm feil påvirker bilen. Jeg tok av begge , men skar flere striper i aluminiumen for og merke plasseringen Kan ikke se forskyvning men den er ikke 100% der den var , Forbruk stemmer ikke lenger , og den er mere følsom på gassen. Min ble faktisk friskere men det er nok fordi den er helt på grensen av der den skal stå. Slik ser det ut med begge lokkene av. Denne youtube videoen forklarer en del , 5 deler og er på en TDI motor men samme pumpa
racingrr Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Helt supert, tusen takk for hjelpen huldra66 men når en skruer av det øverste lokket så løsner mann ikke det neste?
huldra66 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Helt supert, tusen takk for hjelpen huldra66 men når en skruer av det øverste lokket så løsner mann ikke det neste? Se på de youtube videoene jeg linket til etter 3 minutter viser det tydelig hvordan en tar av første lokket og det neste kritiske er fortsatt på plass
racingrr Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Videoen du sendte link til var helt super å mer enn behjelpelig Den forklarer jo alt steg for steg. Hviste ikke at Vw brukte samme diesel pumpe som Bmw;) disse har jeg da vært borti tidligere. Tusen Hjertelig Takk For Hjelpen Huldra66.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå