freser93 Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 bytte til forsterka clutch 318is m42 med klima, for min begynner og bli på tide og bytte. hvilken clutch er bra og ikke koster sjorta?
Bmwrob Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Du kan jo kjøre sinther clutch da, men igjen... Til og med normal clutch koster jo litt, hvorfor bruker du bare ikke normal? Eneste grunnen jeg ser for meg forsterket clutch er når du oppgraderer motoren såpass at den sliter mer.. eller at du slurer ekstremt mye + mye grisekjøring? =P
freser93 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Du kan jo kjøre sinther clutch da, men igjen... Til og med normal clutch koster jo litt, hvorfor bruker du bare ikke normal? Eneste grunnen jeg ser for meg forsterket clutch er når du oppgraderer motoren såpass at den sliter mer.. eller at du slurer ekstremt mye + mye grisekjøring? =P tenkte vell helst med tanke på grisekjøringa ^^ og så var jo orginal 3k liksom. altså hvis man kan få en bedre en for mindre så er jo ikke det helt dumt
Bmwrob Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 www.koed.no Der er prisen ikke så ille på erstatningsclutch
freser93 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 http://www.koed.noDer er prisen ikke så ille på erstatningsclutch ja så de hadde, men står på dansk + lite info XD Koblingssæt -Komplet- www5482 NOK 1.068,00 / NOK 1.335,001 Kjøp stk. Benzin modeller: 318is M42, Modeller med fabriksmonteret klima 318ti M42, Modeller med fabriksmonteret klima 318is M44 den du mente?
Bmwrob Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Det stemmer. Hvis du gikk inn på koed.no så er det norsk side, men noe av den danske designen ligger igjen. Så du betaler i NOK Og frakta er utrolig billig, jeg er storfornøyd med dem. Så er vel derfor jeg anbefaler dem her.
freser93 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Det stemmer.Hvis du gikk inn på koed.no så er det norsk side, men noe av den danske designen ligger igjen. Så du betaler i NOK Og frakta er utrolig billig, jeg er storfornøyd med dem. Så er vel derfor jeg anbefaler dem her. har bestilt der en gang før, er fornøyd jeg også
Bmwrob Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Det som menes med komplett fra dem er jo utløserlager, lamellplate osv.. så med andre ord du har alt u trenger Hadde kjørt på med den clutchen jeg
freser93 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Det som menes med komplett fra dem er jo utløserlager, lamellplate osv.. så med andre ord du har alt u trenger Hadde kjørt på med den clutchen jeg jepp vurderer det sterkt
Dørhåndtaket Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 forsterket clutch? ... regner ikke med at den clutchen på bilen din er byttet før? og at motoren er orginal? kjør på med ny clutch utl lager og trykkplate så blir det kjempe bra ikke glem , det går jo ann og tenke LITT på kjørestil også ikke gi fult pådrag før clutchen er heelt ute f.eks ...
freser93 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 forsterket clutch? ... regner ikke med at den clutchen på bilen din er byttet før? og at motoren er orginal? kjør på med ny clutch utl lager og trykkplate så blir det kjempe bra ikke glem , det går jo ann og tenke LITT på kjørestil også ikke gi fult pådrag før clutchen er heelt ute f.eks ... nei tviler på at den er byttet før, har på Eisenmann eksos og K&N filter blir muligens chip etter vinteren
Dørhåndtaket Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Bytta på min nå... v motorbytte min blei bytta sist i 07! Man så såvidt slitasjen.
freser93 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Skrevet Desember 28, 2011 Bytta på min nå... v motorbytte min blei bytta sist i 07! Man så såvidt slitasjen. hehe^^ min er nokk orginal clutchen som står i fra 95. så er på tide snart. noen som vet om det er noe serlig vanskelig og bytte ?
Dørhåndtaket Skrevet Desember 28, 2011 Skrevet Desember 28, 2011 Vanskelig er det ikke:) heis bilen opp slipp ned kassa evt løft motor i fremkant så er det vel bare å skru løst å bytte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå