ØyvindB Skrevet Februar 18, 2012 Skrevet Februar 18, 2012 Er ikke snakk om annet enn å bytte plastdeksel til ett annet originalt deksel uten hull til tåkelys og den teite lista i fake krom
chrisnov Skrevet Juni 7, 2012 Skrevet Juni 7, 2012 Må jeg omprogrammere baklysene hvis jeg skifter til led?
fish Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Hvordan bytter jeg fra std gearkule til Performance gearkule? Bare røske i og dra opp?
gry Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Jeg bytta ut en ekkel blank kromkule i bilen min med en børstet krom original og den var det bare å dra rett opp. Og dytte den andre nedpå igjen Skrivi fra Tapatalk med en Zulu
fish Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Håper jeg slipper å møte deg en mørk skumringskveld.. Du fikk det til å høres jævlig lett ut å bytte girkule... Men faen som jeg måtte dra, måtte ta i som om jeg var ei bulgarsk bryterinne fra kommunisttiden. Først dro jeg albuen gjennom midtkonsollen, deretter slapp girkula og den og armen min gikk i rakettfart opp i takluka på bilen.. Heldigvis er det herdet og laminert glass i takluka.. Meeen.. fikset nå. Takk for hjelpen..
gry Skrevet Juni 9, 2012 Skrevet Juni 9, 2012 Haha det svake kjønn slår til igjen:twisted: Men kanskje det var lett på min fordi det ikke var originalkule som var montert.. Skrivi fra Tapatalk med en Zulu
fish Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Hvordan får jeg byttet girbelgen? Må vel av med plastikken rundt på midtkonsollen. Finner ikke ut hvordan, noen som har noen gode tips?
fish Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Fant ut av det. Hvis det noen som lurer, bare spør meg..
ArneR. Skrevet Desember 10, 2012 Forfatter Skrevet Desember 10, 2012 Eg har en 2005 120d og i det siste så har turtelleren og tankmåleren begynt å jukse. Alt virker hver gang eg starter den, men etter noen sekunder så dør begge målerne. En liten periode funket alt helt fint igjen, men nå er problemet tilbake. Kan virke som dårlig kontakt el. lignende. Er det noen her inne som har vært borti samme problemet, som kanskje vet hva som kan gjøres. Hvis noe i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå