Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 3 months later...
Skrevet

Hvordan bytter jeg fra std gearkule til Performance gearkule? Bare røske i og dra opp?

Skrevet

Jeg bytta ut en ekkel blank kromkule i bilen min med en børstet krom original og den var det bare å dra rett opp. Og dytte den andre nedpå igjen

Skrivi fra Tapatalk med en Zulu

Skrevet

Håper jeg slipper å møte deg en mørk skumringskveld.. Du fikk det til å høres jævlig lett ut å bytte girkule... Men faen som jeg måtte dra, måtte ta i som om jeg var ei bulgarsk bryterinne fra kommunisttiden. Først dro jeg albuen gjennom midtkonsollen, deretter slapp girkula og den og armen min gikk i rakettfart opp i takluka på bilen.. Heldigvis er det herdet og laminert glass i takluka..

Meeen.. fikset nå. :-) Takk for hjelpen..

Skrevet

Haha det svake kjønn slår til igjen:twisted:

Men kanskje det var lett på min fordi det ikke var originalkule som var montert..

Skrivi fra Tapatalk med en Zulu

• 1 month later...
Skrevet

Hvordan får jeg byttet girbelgen? Må vel av med plastikken rundt på midtkonsollen. Finner ikke ut hvordan, noen som har noen gode tips?

• 4 months later...
Skrevet

Eg har en 2005 120d og i det siste så har turtelleren og tankmåleren begynt å jukse. Alt virker hver gang eg starter den, men etter noen sekunder så dør begge målerne. En liten periode funket alt helt fint igjen, men nå er problemet tilbake. Kan virke som dårlig kontakt el. lignende. Er det noen her inne som har vært borti samme problemet, som kanskje vet hva som kan gjøres. Hvis noe i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...