MagnusHåvik Skrevet Desember 30, 2011 Share Skrevet Desember 30, 2011 Min nye E46 Henta den nettopp i Flekkefjord Kjørt 68000km Kom gjerne med innspill på hva jeg burde gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Venter på nye frontlykter (AngelEyes) og baklukespoiler, gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Gratulerer med et flott eksemplar av en e46! Riv av skjørta og bakfangeren og bytt til M-tech så blir det fort seende mye bedre ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Takk takk! Har lurt litt på det, er rieger styling så står på nå. Er litt kjip styling i forhold til M-tech sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Grattis med flott E46 Henger meg på det som har blitt skrevet tidligere her, få av bakfanger og sideskjørt. Kjør på med M-tech istedet Kanskje andre baklykter? Pøs på med bilder!! Blir aldri for mye bilder Godt Nyttår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Takk for det! Muligens det blir bytting av bakfanger og sideskjørt, men trur baklyktene bli værende Godt Nyttår til deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Bilen serbra ut forutenom bakfanger og sideskjørt:) Grattis med ny fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Digger bilen! men enig med de andre, bakfangeren må nok gå hehe utrolig at ingen har hengt seg opp i eyelidsa dine.. i like em! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Hehe! takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Enig med de fleste. Bytt ut bakfangern med M-fanger, potta også syns jeg du skulle ha byttet til en som er rett istedenfor de som peker opp, da jeg syns de kler mere e36 en e46 kanskje baklykter også til ledd ellers er bilen veldig pen og strøken! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Digger bilen! men enig med de andre, bakfangeren må nok gå hehe utrolig at ingen har hengt seg opp i eyelidsa dine.. i like em! +1! Er så mange som ikke liker de, at jeg faktisk vurderer å prøve noen på min egen hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Takk for tilbakemeldingene! Potta blir nok som den er, liker den sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHåvik Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Her er de nye vinterfelgene! Hva syns dere? Har handlet nye piggdekk 215/55 17" Bridgestone Innpress på felgen er ET 37 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Kommer til å bli knallbra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå