Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo folkens!

Var på bensinstasjon, og parkerte bak en mb. Så da jeg var på vei til kiosken hørte jeg en rar lyd, og da jeg snudde meg så jeg at mb'n hadde rygget inn i frontfangeren av min kjære e46'n. Så jeg lurer på om hva som skal sjekkes, og hvordan/hvor dette skal gjøres. Fikk notert tlf. nummer og reg. nr..

PS: På vei hjem, så oppførte bilen seg litt annerledes, samt var det masse lyder som ikke var der før.

Håper erfarne folk :D kan hjelpe meg med dette, takker på forhånd! :)

Skrevet

Ta kontakt med forsikringsselskapet ditt og få gjort skademelding osv. på skikkelig måte. Forsikringsselskapet til han som rygget i deg skal jo betale for verksted og evt. reparasjoner.

Skrevet
Ta kontakt med forsikringsselskapet ditt og få gjort skademelding osv. på skikkelig måte. Forsikringsselskapet til han som rygget i deg skal jo betale for verksted og evt. reparasjoner.

Takk for svaret. Har sendt meldingen til forsk. selskapet mitt nå :)

Skrevet

Hør med bensinstasjo

Håper du fikk skrevet skademelding der og da med hans underskrift ellers sliter du... :(

Kan være enig i den...

Ta kontakt med bensinstasjonen og hør om de har et opptak fra eventuell video overvåking. Kan være kjekt å ha, just in case...

Skrevet

Hei!

Skriv alltid skademelding med en gang, og få navn på evt. vitner!! Da blir alt så mye enklere etterpå.

Håper det ordner seg.

Skrevet

Takk folkens. Som sagt så har jeg notert opplysningene av bilen som rygget litt feil, samt var innom bensinstasjon, og snakket om de kunne hjelpe med noe. Bilen sto rett under overvåkingskamera, så de sa at de kunne brenne en dvd til meg. Dette bør ordne seg :D

Skrevet
Bilen sto rett under overvåkingskamera, så de sa at de kunne brenne en dvd til meg.

Det var snilt av de at de er villig til å bryte loven for deg. :-)

Skrevet
Bilen sto rett under overvåkingskamera, så de sa at de kunne brenne en dvd til meg.

Det var snilt av de at de er villig til å bryte loven for deg. :-)

Hahaha. De sa hvert fall, at alt slettes ukentligvis, så vi for se. Kanskje det blir nok med bare ord :lol:

Skrevet

Er du klar over pliktene som følger med overvåkingen?

Du skal melde fra til Datatilsynet før du setter i gang. Skjult overvåking er forbudt, og all overvåking skal merkes tydelig. Det er ikke lov til å levere ut eller vise opptak til utenforstående uten at de som er med på opptaket samtykker. Opptakene skal oppbevares på et sted som er utilgjengelig for uvedkommende, og slettes når det ikke lenger er saklig grunn for å oppbevare dem, senest sju dager etter opptak.

Så er som regel ikke bare bare å få disse, uten samtykke fra dem som er filmet, Hvis ikke politie kommer på bane.

Skrevet
Er du klar over pliktene som følger med overvåkingen?

Du skal melde fra til Datatilsynet før du setter i gang. Skjult overvåking er forbudt, og all overvåking skal merkes tydelig. Det er ikke lov til å levere ut eller vise opptak til utenforstående uten at de som er med på opptaket samtykker. Opptakene skal oppbevares på et sted som er utilgjengelig for uvedkommende, og slettes når det ikke lenger er saklig grunn for å oppbevare dem, senest sju dager etter opptak.

Så er som regel ikke bare bare å få disse, uten samtykke fra dem som er filmet, Hvis ikke politie kommer på bane.

Dette må jeg sikkert ikke bry meg om, siden det er forsikringselskap som skal ordne alt for meg, tror jeg [-o<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...