Joher Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Hei! Har en E36 Coupe som trenger ny bakskjerm + innerskjerm (høyre side, altså tanklokket er samme side) Noen som har fått gjort dette før, og har lyst å røpe hva dette ca kostet på ett karrosseri verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 sikkert 20-25000,- med lakk.. om ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Da skal du jaggu jobbe sakte;) bytter bakskjerm på under en dag, og jeg er ikke oppretter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Da skal du jaggu jobbe sakte;) bytter bakskjerm på under en dag, og jeg er ikke oppretter... Ikke dårlig Hvordan går du frem? Ribber innvendig, borer ut punktsveisene, kapper av på b og c stolpen. Sveiser på den nye, sparkler, maskerer, lakkerer og monterer sammen? Imponerende å greie alt det på en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Bimmers og tidsberegninger har jeg for lengst sluttet å tro på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsBMW Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Bimmers og tidsberegninger har jeg for lengst sluttet å tro på. Haha du og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 En kamerat av meg gjorde det på et meget velrennomert verksted i nærheten fra noen år siden. Det var pga mye rust, og han endte opp med å betale 33000,- Så billig er det absolutt ikke. Dette er noe jeg kan garantere for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Det var uten lakk og montering av ruter, fanger og bakluke. Bore ut alle sveisepunkter på b-stolpe, innerskjerm, c-stolpe, nede mot kanalen, nede bak (over bakfanger) og mot hattehylla. Skjære av b-stolpe, c-stolpe og skjære litt bak ved lykta. Det er gjort på to-tre timer. Tilpassing og montering av ny skjerm med sveising går på fire-fem... Går selvfølgelig mer tid med retting eller skift av innerskjerm og sikkert litt mer iom at bakskjerm og inderskjerm må sveises sammen, jeg skifta på venstre side.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Takker for svar. Regnet med det ble såpass... skal høre litt rundt å se hva pris de forskjellige tar.. men er vel bare anse bilen som død istede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Du skal ha en bra E36 om du skal koste på den over tredve lapper. Bilen til kompisen min var absolutt ikke verdt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 Absolutt... er jo galskap å bruke såpass... spesielt siden resten av bilen trenger mye pleie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30tic Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 Ta kontakt her http://www.bil-spesialisten.no/ De tok skjermene på M3'en min. Kanon arbeid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Hvorfor skal du ha det gjort på verksted? Du har vel eller annen oppretterkompis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Skulle bare høre om ca pris , greit å vite... Ikke alle som har en oppretterkompis som fikser alt du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anderse36 Skrevet Februar 25, 2012 Share Skrevet Februar 25, 2012 Jeg kan tenke meg at den 20-30 k prisen er hos feks autozentrum etc.. Der er jo prisen på å bytte kanal noe tilsvarende, noe jeg måtte gjøre for et par år siden på min e36 323i. Jeg har en bekjent som er oppretter, og jeg betalte 3500 ferdig tectylert for en uoriginal kanal montert liten tid i etterkant fikk jeg et hull i bakskjerm rett før hjulbuen pga rust (tvers igjennom - tynt stål av ganske laber kvalitet) Der sveiset de grunnet sparklet og lakket, da betalte jeg 2000,-.. Hvorfor skal du bytte hele skjermen? er hele krønsja eller? Hvis du bor i nærheten kan jeg sikkert hjelpe deg med å få en pris på dette Kan man ikke kappe og sveise der det trengs a? eller er det skader ved originale punktsveiser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå