Gå til innhold

Ca prisanslag på bytte av bakskjerm E36 Coupe

Joher
 Share

Anbefalte innlegg

Da skal du jaggu jobbe sakte;) bytter bakskjerm på under en dag, og jeg er ikke oppretter...

Ikke dårlig :)

Hvordan går du frem? Ribber innvendig, borer ut punktsveisene, kapper av på b og c stolpen. Sveiser på den nye, sparkler, maskerer, lakkerer og monterer sammen? Imponerende å greie alt det på en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var uten lakk og montering av ruter, fanger og bakluke.

Bore ut alle sveisepunkter på b-stolpe, innerskjerm, c-stolpe, nede mot kanalen, nede bak (over bakfanger) og mot hattehylla. Skjære av b-stolpe, c-stolpe og skjære litt bak ved lykta. Det er gjort på to-tre timer. Tilpassing og montering av ny skjerm med sveising går på fire-fem...

Går selvfølgelig mer tid med retting eller skift av innerskjerm og sikkert litt mer iom at bakskjerm og inderskjerm må sveises sammen, jeg skifta på venstre side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg kan tenke meg at den 20-30 k prisen er hos feks autozentrum etc.. Der er jo prisen på å bytte kanal noe tilsvarende, noe jeg måtte gjøre for et par år siden på min e36 323i. Jeg har en bekjent som er oppretter, og jeg betalte 3500 ferdig tectylert for en uoriginal kanal montert :) liten tid i etterkant fikk jeg et hull i bakskjerm rett før hjulbuen pga rust (tvers igjennom - tynt stål av ganske laber kvalitet) Der sveiset de grunnet sparklet og lakket, da betalte jeg 2000,-.. Hvorfor skal du bytte hele skjermen? er hele krønsja eller? Hvis du bor i nærheten kan jeg sikkert hjelpe deg med å få en pris på dette :) Kan man ikke kappe og sveise der det trengs a? eller er det skader ved originale punktsveiser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...