stianpej Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 jeg har en mellomaksel som er ca 7cm for kort. noen som har erfaring med å kappe å sveise på en lenger bit av en annen aksling? tenkte kansje å dreie en hylse med presspasning og varme akslingen på å tilslutt sveise. noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 hei har korta inn et par axler! da dreier jeg til ei hylse som går inni, så det blir dønn rett! også tar du det så nerme diffen som mulig, eventuelt mot girkassa.. da ungår du mest kast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 hei! takk for raskt svar,de var noe i samme gata jeg tenkte:) godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 har gjort dette selv også, men har bare sviesa den på benken. men har du bil med litt motor i så anbefale rjeg å få det sendt bort. på en 518 funka det super uten å riste eller noe, men på e28 med m5 motor revna det etter kort tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 dette er en e28 518 som er ettermontert turbo og innsprut. står e34 535 girkasse på den,derfor ble de litt sammensurium av deler her og akselen jeg hadde ble for kort:) tenkte å sjøte framme med girkassa,kappe en del av en annen aksel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 jepp.. eller så kan du dreie ei hyls som forlenger det du skal da.. bare husk at kryssene på akslingen skal være på "linje".. -kan ikke bare flytte motoren 7cm bakover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 tanken med å flytte motoren har streifet meg et par ganger i nattesøvnen men tror jeg velger å bygge om akselen da stortsett alt i motorromme er på plass:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet Desember 31, 2011 Share Skrevet Desember 31, 2011 japp! Er vertfall ikke mye jobb det! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianpej Skrevet Desember 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2011 takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå