paukri Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 bilen sviver fint når bilen er kald, når den nærmer seg drifts temperatur begynner den å lugge, kan dette være coil eller plugg noen som har noen ide?? har helt på dyserens på tanken men foreløpig har ikke dette gitt noen resultater. håper noen har peiling på dette her?
Mikael-B Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 På tomgang eller hele turtallsregisteret? Nå har ikke jeg så veldig peiling på V8, men ville sjekket plugger først. Så kanskje tatt en diagnose hvis det ikke gav noe svar.
paukri Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Skrevet Januar 1, 2012 både på tomgang og helst lavt turtall, kjørte en tur med den i stad og da kom og gikk det litt, så jeg vet ikke om dyse rensen hjelper litt, men kan godt være at jeg skal spandere på den ett sett med ordentlige plugger ja...
Muztang289 Skrevet Januar 1, 2012 Skrevet Januar 1, 2012 M60B40 detta sikkert? Sjekk plugger og om alle coilene tenner, veldig lett og fin jobb å bytte plugg og coil på disse.. Kan også være en sensor som har tatt kvelden også, så en diagnose blir ikke feil da.. Lykke til!
Lamek Skrevet Januar 2, 2012 Skrevet Januar 2, 2012 Kan også være toppdeksel pakning.. ta ut coilene og se om det ligger olje i plugghullene.. Hadde samme problem på min m62.. Byttet pakningene og gjorde skikkelig reint så ble den bra:)
paukri Skrevet Januar 14, 2012 Forfatter Skrevet Januar 14, 2012 kjørte dyse rens på bilen, å nå er alt 100% igjen.. godt er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå