Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fuktighet i gulv/tepper? Prøv å skru på AC...da forsvinner det meste...

er ikke fuktighet på verken gulv eller tepper. men det virker ikke som det er dugg heller. tok en vaskeklut med noe vann på og tørket over og måtte gå over 2 ganger før det forsvant helt.

så går det et par timer så ser jeg det begynner forsiktig helt ned på vinduet.?

det blåser også bare varmt.

Skrevet

Seter fra E34 skal passe ja, og ET på E32 originalt er rundt 20, men du har mye å gå på. Felgene som kommer på min bil til våren er ET 10 bak, og planlegger evt. en 5 mm spacer :)

Angående frontleppe er den originale 740i/540i leppen den desidert fineste. Finner riktignok ikke ut hvor disse selges, så gi gjerne en lyd om du finner :)

Og ja, tar i mot blinklysene med et stooort smil :lol:

Skrevet
Seter fra E34 skal passe ja, og ET på E32 originalt er rundt 20, men du har mye å gå på. Felgene som kommer på min bil til våren er ET 10 bak, og planlegger evt. en 5 mm spacer :)

Angående frontleppe er den originale 740i/540i leppen den desidert fineste. Finner riktignok ikke ut hvor disse selges, så gi gjerne en lyd om du finner :)

Og ja, tar i mot blinklysene med et stooort smil :lol:

ok takk for svar :)

skal gi en lyd vis jeg bestemmer meg for og kvitte meg med de originale blinklysene.

Skrevet

Hadde vel ikke så veldig mye senk..tror det var 30mm... dekkstrekk var det litt av....

med vinterhjul:

Bilde002-1.jpg

Sommerfelga:

DSC00002-7.jpg

DSC00004-3.jpg

Bilde039.jpg

DSC00027.jpg

Med 20toms:

S5031356.jpg

IMG_0310.jpg

IMG_0313.jpg

nei...nok bilder...

• 2 weeks later...
Skrevet
Åssen hjul skal du ha på sommeren? bestemt deg?

til nå har jeg bestemt meg for disse KESKIN KT1 med

8.5 x 17 215/40-17

10.0 x 17 245/35-17

felgene blir levert me disse dekkene så lurer litt på om jeg ikke skal ha med dekk for jeg vil ha 50 fremme og 45 bak vil ha litt dekk er lei ov og kjøre med 35 og 40 smeller jo sånn i bilen at av og til lurer jeg på om jeg har kjørt på noen ^^

ayy7a7oaz2d3qxcogf76.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...