Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Husker fattern hadde E32 750IL for ca 10år side, og det var noe herlig bil... Senk maks foran heller putt camping fjerer bak siden e32 er litt for hengene bak og 18 felger med ordentlig kan og moderat soting så er den helt konge.

Skal prøve å finne bilder i ett gamme album.

z207yedj52zgsou2klnp.jpg

3bntcup7qqs8or9j5li1.jpeg

b2btvkke4hz51gze9qh5.jpeg

E32 er smykke med noe mods, jeg selv hadde sikklet lenge rundt e32 740il men kona hadde fått nokk av runne e34 lyter så da måtte det bli e39.

Skrevet

jeg tenkte på og kjøpe 40/40 men så bestemte jeg for og bare senke fremme siden den var lav nokk bak. ble ganske bra syns jeg, men vill ha den 10 mm til ned fremme prøver og finne senke skåler men tror ikke de seller det til e32

Skrevet

har fått bestilt meg nytt skinn interiør t bilen nå farge svart, og så har eg bestemt meg for ka felger eg ska ha på bilen 8.5 235 18 framme 9.5 255 18 bak kossen går det med et25 bak egentlig ?

Skrevet

trenger hjelp med og finne nye sommer felger til min e32.

fra 17"til 18"

kan være svart sølv og andre farger.

kan være med kant og uten kant.

Skrevet

det er brukt hehe. men er på en måte nytt ^^ ser heller ikke ut som det er brukt mye.

når jeg får på de nye sommerfelgene så ska eg se kossen det blir med den senken eg har nå, så det kan ver det blir 55/35 på bilen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...